HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

olimpia

2011.08.24. 23:26 Lionel North

Eljött Mr. Olimpiánál való lakásom fénypontja, ma több havi várakozás után végre be tudott vinni az építési területre. Nem volt egyszerű a sorsom mert szerinte 4 óra alvás mindenre elegendő, viszont ha már nincs egyedül szeret beszélgetni. Részemről ha nincs meg ennek a duplája már nyűgös vagyok... Hát az utóbbi két héten igencsak nyűgös voltam.

Reggel hajnalban keltem, hogy át tudjam magam túrni a Blackwall alagúton. A forgalmat túlbecsültem, a parkolóhely keresést alul. Szerencsére mivel nagyon korán (55perc) érkeztem a helyszín közelébe, alig késtem 10 percet, miután sikerült letámasztani a verdát. (Kezdem úgy érezni, hogy a Londonban játszódó regények azon része, mikor a főhős a lakása környékén nekiáll parkolóhelyet keresni, majd miután sikerül neki, elgondolkodik rajta, hogy vajon hívjon-e taxit vissza a lakásig, cseppet sem költői túlzás!)

Rögtön a belépőkártyám kiállításakor támadt egy kis bonyodalom. Mr. Olimpia ugyanis elfelejtette nekem is leadni a fedősztorit. Hirtelenjében köpni-nyelni nem tudtam mikor nekem szegezték a kérdést: - Tulajdonképp melyik hivataltól jött ellenőrizni Mr. North? A hölgy mögötti plakátra tévedt a tekintetem és morogtam valamit amit akár "health and safety"-nek is lehetett érteni. Egy olyan helyen ahol 2004 óta gyűrik az építkezést és elmaradtak az ilyenkor (sajnos) szokásos halálos balesetek, csak nem feltűnő egy "munkabiztonsági felügyelő"?

 

A további improvizálást megúsztam, mert miután kiállította a belépőmet, hívta Mr. olimpiát, hogy legyen a kísérőm. Egyedül ugyanis nem kódoroghat benn senki. Ami azt illeti még az ottlétünkkor körbehordott újságírók sem szállhattnak ki az őket körbehordó buszról! Ezt látva kétszeresen értékeltem a kivételezett helyzetem. Belépés némiképp szigorúbb mint a reptéren, acél biztonsági zsilipek, tenyér+ujjlenyomat érzékelők, fémdetektorok, átvilágított csomag, ion scanner és motozás vár a belépésben reménykedőre. (A biztonság látszatára nagyon adnak. 5méter magas fonott acél kerítés veszi körül a terepet, a tetején 1.5m "villanypásztor"ral. Kamerák minden 10 méteren, természetesen. A kerítés ellenálló képességét tesztelték is, egy teljesen megrakott teherautót küldtek neki (a töréstesztekhez hasonlóan), de nem jutott be. Jöttek tűzszerészek meg kommandósok is. Ők nem elégedtek meg a behatolás szimulálásával, odabenn játszottak. A játék mibenlétéről még a legközelebb állók is csak találgatnak. Ami valószínű: ólom és robbanószer volt náluk bőven. Ami tuti: 400e font /120millió forint/ volt a buli során szétlőtt és felrobbantott stadionrészek helyreállítási költsége.)

Miután zöld utat kaptunk egy belső buszpályaudvarra jutottunk. A pályaudvar szó nem tévedés, nagyobb mint a legtöbb budapesti elővárosi volán pályaudvar! Még térkép is segíti az eligazodást.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A túrát rögtön a legfontosabb épület mellett elhaladva kezdtük.

Nem tűnik túl izgalmasnak mi? Pedig tényleg fontos, mondhatni nélkülözhetetlen egy olimpiához! Ez a szerény épület egy 6000 (azaz hatezer) személyes budi! :) De van (lesz) itt még minden más is ami a kiszolgáláshoz kell, pl. hasonló befogadóképességű 3 emeletes McDonalds. Van a parknak saját kórháza, biomassza erőműve, szennyvíztisztítója (rózsaszínre festeve), 40 hídja (de kevésnek bizonyult ezért még nyitásig gyorsan hozzácsapnak kettőt) meg saját nyomtatott újságja is és még mindenféle nyalánkság...

A nézelődést az irodaépület tetejéről kezdtük, innét alkalmam nyílt egy (majdnem) az egész területet befogó panorámafotót készíteni. Mivel ide a blogba csak 600pixel szélesen tudnám beilleszteni az meg panorámafotóban alapvetően hülyén néz ki, ezért itt ezen a külső linken lehet megnézni (nagyítható)

http://v5.cache5.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/57926005.jpg?redirect_counter=1

Balról jobbra: Velodrome (biciklipálya), kosárlabda stadion, az olimpiai "falu" (a lakótelep sokkal találóbb), bevásárlóközpont (mer' az feltétlen kell ám), a vizipóló ideiglenes épülete, mögötte félig takarásban az uszodák, "Hubble-Bubble" torony és a fő stadion zárja képet.

A legközelebbi bejegyzésben lemászok majd a talajszintre és közelebbről is megnézem magamnak az épületeket némi extra információval körítve.

6 komment

Címkék: london olimpia site park 2012 építés olimpiai construction olimpic

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr263180827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2011.08.26. 06:25:02

Jól látom hogy ajtó nyilik a semmibe az első és a második szinten is??? :-)

Lionel North 2011.08.27. 10:24:17

Előfordul az ilyesmi a legjobb helyen is... ;) Nem pazarolnak, most nincs rá szükség! Később meg mikor a szomszédos (szintén ideiglenes) irodát el fogják bontani, a mellette lévő kész vas lépcsőházak egyikét egyszerűen át fogja emelni ide egy daru és máris lesz értelme az ajtóknak.

kissbence 2011.09.07. 23:42:02

Ejnye, no! A teherautós élet ennyire nyugis, hogy nincsenek kalandok, vagy ennyire stresszes, hogy nincs kedved/időd új bejegyzéseket írni? Két hete semmi hír rólad.

snail1 2011.09.16. 12:44:59

ha már ennyire leköt a teherautózás, küldök legalább egy film előzetest :)
videa.hu/videok/film-animacio/premium-rush-trailer-1qHZMxAEDu6R7u1H#b

Omlás anyád 2011.09.19. 14:22:08

Ismeretlen rajongóként is nagyon várjuk ám az újabb eseményeket :)

Mr.sebi 2011.09.22. 16:52:55

Nem ér rá Olim(piázik)
LOL
ezt jól megirtam :-)
süti beállítások módosítása