HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Azért barátok még maradhatunk... II.

2011.09.23. 01:01 Lionel North

És úgy tűnik limitálva van a megengedett sorok száma ezért kénytelen voltam kettészedni a bejegyzést.

Ennyi mellébeszélés után ideje kibökni a dolgot. Kicsit olyan ez mint a szakítás. Már régóta tudod, hogy nem jó ez így, de mégsem mered bevallani. Aztán mikor eljön az a pont, hogy nem lehet tovább halogatni, előállsz valami hülyeséggel, hogy „nem miattad hanem miattam” és „barátok azért még lehetünk”…  Sajnálom, egyszerűen nem jutok el estére oda, hogy gépelni kezdjek, titkárnőre meg nem telik…  Mondhatnám, hogy ritkább leszek, de ez csak olyan lenne mint a fenti példák.

Köszönöm mindenkinek aki olvasott, bíztatott, tanácsokkal látott el. Az oldalhoz tartozó e-mail cím él, ha kérdésed van, írj nyugodtan komment formájában vagy e-mailben meg fogom kapni.

Bye-bye

Lionel

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr583247451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robis 2011.09.24. 10:15:06

Neeeeee, maradj velünk!!!!!!!!!!!!

Mr.sebi 2011.09.24. 23:56:23

hát sajnálom a te blogód az eggyik kedvencem de azért még néha bennézek hátha mégis meggondolód maggad

Omlás anyád 2011.10.04. 09:23:23

ezt az egy blogot olvastam. sajnálom, de értem. ha esetleg később több időd lenne és folytatnád, örülnék egy e-mailnek. akár évek múlva is. talán mások is örülnének, így esetleg feltehetnél egy körkérdést, hogy ide-meg-ide aki megírja az e-mail címét azt értesíted, ha később tudod folytatni a blogot.
süti beállítások módosítása