HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

"Ez történt az előző részben"

2012.02.27. 21:17 Lionel North

Régebbi sorozatoknál volt divat röviden összefoglalni az új epizód elején az addig történteket. Most épp ez a mondat ("Ez történt az előző részben") jutott eszembe ahogy nekikezdtem írni.

Az első (időrendben) nagyobb történés szó szerint is a nagyobb kategóriába esik. Történt ugyanis, hogy egy egész hétig naponta többször is a fuvar felvételekor derült ki, hogy 10-15cm híján nem fér be a csomag az autómba. Pénteken berontottam az irodába és elpanaszoltam, hogy egy kicsit nagyobb autó kéne. Az elképzelés nem volt alaptalan épp aznap ürült meg egy Berlingo és egy Jumpy is napok óta állt üresen az udvaron. (Előbbi 1 utóbbi is max 2 mérettel nagyobb csak a kis Nemo-nál amivel akkoriban furikáztam mikor abbahagytam az írást.) Hát a panaszom meghallgatásra talált kaptam egy másik járgányt...

 Ezen a képen elég csalóka mekkora is valójában a doboz...

Az apróság 22 köbméternyi rakterével akár garzonlakásnak is elmenne a helyi viszonyok között. A rakodás megkönnyítésére emelőhátfallal rendelkezik, hamar rá is jöttem, hogy nem borítékokkal fogok rohangálni ezentúl... (a Nemo nagy jóindulattal 2,5 köbméter) Hogy micsoda gyönyör London belvárosában 8méternyi autó részére parkolóhelyet keresni azt aligha kell részletezzem azok után, hogy a Nemo-val ugye 3.8m hosszan is alig találtam... Viszont keresztben kinyújtózkodva tudok aludni a fülkében ez is valami. Nem csak az autó nagy, 3 szemjegyű a tankolás végösszege is.

 

...de ebből a nézetből, hamar elillan az apró termet illúziója.

Na és persze az "árú". 1,5 tonna RedBull a Ministry of Sound esti bulijára? Nem probléma! 1800liter nyomdafesték? Ide vele! Kiállítás az Earls Court-ban? Lionel légy oly jó... Aztán beütött a karácsony és kisegítettünk a postának. Hajnali 5kor mentem elő körben összeszedni azt a pár száz (2-300) csomagot ami az előttem távozó 2 kamionról lemaradt, érdekes egy tetris volt a rakodás nem mondom. A kirakodás még érdekesebb volt, tangó-harmonika formájú plazmatévé és banán alakú műfenyő...

Lassan persze belerázódtam a teherautózásba, (de azért még mindig szentségelek, ha egy Soho-beli cím jelenik meg a képernyőn) béke van és nyugalom a munka frontján. Költöztetést vállalok hétvégenként...

Legközelebb a lakás keresés illetve bérlés rögös útjáról fogok néhány szót ejteni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr164218319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása