HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Navigare necesse est

2012.05.12. 17:18 Lionel North

Nem még nem kezdek szenilis lenni, tudom, hogy volt már szó a blogon csatornákról. De egyrészt nem szántam nekik teljes posztot, másrészt aktuális lett az ügy.

Már otthon is rám tört egyszer a dolog és a Dunán garázdálkodtam saját építésű motorizált lavórommal.

s-BIG_0002148960.jpg

Hajót építeni szép és felemelő dolog. Meg is fogadtam, hogy ebben az életben még egyszer eszem ágába nem jut hajót építeni!

Ami persze vonatkozik az építésre az természetesen nem vonatkozik a hajózásra magára. A szituációból egyenesen adódtak a következmények. Adott Lionel aki szeret hajózni és adott egy olyan ország ami az előbbi posztban vázolt adottságokkal rendelkezik. Mikor pedig eljött az a pillanat, hogy nem a holnapi túlélés gondjai kötnek le, hát persze, hogy elindult a vezérhangya. Természetesen észérvekkel alátámasztva: Márpedig nekem kell! Elkezdtem túrni az ebay-t mint egy megszállott, a párom nem kis rosszallása mellett. De már nem volt megállás a leejtőn. Felmértem a helyi kínálatot kerestem-kutattam. Hétvégenként hajókat néztem az ország különböző pontjain. Ha közelebb volt autóztunk a családdal, ha messzebb költségkímélő üzemmódban stoppal cserkésztem be a jelölteket. A dolog már-már kezdett akuttá válni mikor rátaláltam őrá:s-Képkivágás.JPG

Nem éppen szalonállapot, de az talán nem is baj ha mások is licitálnak rá. Végül is megnyertem a licitet, még ha 15%-al többet is adtam érte mint amennyit szántam rá. Aztán persze a felújítás során végleg elborult a költségvetés. De hát a hajó az szerelem a szerelemben pedig ritkán jutnak szóhoz az észérvek. ;)

s-pastime.jpg

Távolról sincs még kész, de technikailag 100% Miután kapott vizsgát 2016ig nem maradt akadálya, hogy a felújítást a vízen fejezzem be. Vagy mégis? Azóta valahogy a megyek a hajón dolgozni felkiáltás gyanúsan sokszor csap át egész napos hajókázásba...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr144669813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása