HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Vacancy

2012.08.02. 20:12 Lionel North

Nem vagyok az a könnyen barátkozó típus. Pár havert leszámítva csak két igazi barátom volt idekinn. Mondjuk rájuk tényleg számíthattam.

Utálom a barátaim...

Ede Németországba költözött. Nem bántom érte, megértem ott a család is. Itt egyedül volt, aztán ugyan megpróbálta a neje is, de a párja sajnos nem beszél angolul. (Mondjuk az Ede se...) Németül viszont igen és kapott egy szülésznői ajánlatot a Sváboknál. Szakmájában dolgozhat és együtt a család. Remélem sikerül nekik, hajrá gyerekek. De azért basszus fogynak a barátaim... Úúúúúúútálom őt érte! :)

Aztán itt van Mr. Olimpia. A feladata véget ért. Várható volt, hogy új projektet kap a cégétől. Erre ő bejelenti, hogy nem érdekli az új projekt, ő bizony stadiont szeretne építeni. Kié is lesz a következő olimpia? Brazília? A tipp nem is olyan rossz, de nem az. Nem Brazília, nem a ruszkik, hanem Katar. (A lányok kedvéért mondom Foci VB) 2022ig évi egy stadiont az-az összesen tízet kell fölépítenie. He-he értem én hogy aki egyszer már épített katedrálist az nem akar más építeni, (Ken Follett után szabadon) de miért éppen az én barátaimnak kell lelépniük? Őt is úúúúúútálom, hogy itt hagy. :)

Most akkor önző vagyok?

Tehát barátokat keresek!

Az ideális jelentkező:

- 20-35 év körüli férfi, nő, pár, család, esetleg róka

- londoni (M25 belüli) lakos

- magyar illetve angol nyelvek legalább egyikét beszéli

- öööööö nem gondoltam én ezt végig. Mit is kell tudnia egy barátnak? Eddig még nem volt két hasonló...

Szóval jelentkezni fényképes önéletrajzzal a blogon kersztül lehet. ;)

7 komment

Címkék: barátok london magyarok állás

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr394668944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2012.08.03. 09:28:26

Ne panaszkodj. Neked legalább vannak barátaid. Még ha most épp magadra is hagynak. Nekünk eleve nincsenek. Igaz igy mérgelődni sem kell ha elmennek....
Sajnos a jelentkezési feltételeidből kilógunk. Mind korban, mind lakóhelyben.

Lionel North 2012.08.22. 22:16:47

A korhatárokat szívesen elfelejtem, de a "távkapcsolat"ról sajnos az a tapasztalatom, hogy nekem nem működik. ;(

Shanarey 2012.08.25. 18:03:37

Üdv.

Kiolvastam, az eddig leírt életművedet.

Nem vagy elveszett ember, congratulation.

Barátok miatt ne siránkozz, az Fülig Jimmy dolga, ha jól emlékszem.

Barátok lesznek még akkor is ha nem akarod :-))

Akik eddíg azok voltak, azok is előkerülhetnek még, a föld nem kicsi de nem is oly nagy hogy ezen aggódj.

Lionel North 2012.08.25. 20:06:49

@Shanarey: Eddigi életmű? Hát még ha Braziliáról is írtam volna... ;)

Köszönöm az elismerő szavakat, igyekszem amennyire lehet, ennyi az egész.

Barátok dolgában remélem igazad lesz, mert egyedül azért nem vicces a dolog...

MrsGoldsmith 2012.09.18. 09:08:02

Kedves Lionel!

írtam ugyan már egy kommentet, de valahol elszállt a köd(ös Albion)ben?!

No mindegy is. Először is hadd rajongjak egy picit, ha nem hozlak vele zavarba. Iszonyúan jókat írsz, remekül szórakozom/meghatódom/felkacagok/felszisszenek/ledöbbenek az írásaidon! Én is támogatom a könyv verziót, és ha szavazni kellene hozzá, akkor +1 oda!

Ha megengeded, írhatnék privátban is kérdést-kérést. Nem szeretnék ismeretlenül rád zúdulni, ezért csak nagyon lábujjhegyen, suttogva, halványan írottan kérdezem.

Előre is köszi, és várom a további bejegyzéseid. Csúnyán rászoktam a blogodra, napi tevékenységgé vált, és irtóra tetszik, nagyon sok hasznos infóval szolgáltál, miközben még élvezetes olvasmány is volt! Köszönet érte!
üdv.
Kata

Lionel North 2012.09.19. 22:38:49

@MrsGoldsmith:
Még jó, hogy képernyőn keresztül nem látszik, hogy pirulok, köszönöm.
Ha halványan írod nem fogom tudni elolvasni;)
Csak nyugodtan írj, ami tőlem telik szivesen segítek.
Igyekszem összekapni magam és frissíteni.

Krisztian1985 2013.04.16. 16:45:52

Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral.
Lehet hogy csak én vagyok rossz helyen? :p Lehet...
süti beállítások módosítása