HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

A szőnyeg szélén

2012.08.29. 22:06 Lionel North

A történet ott ért véget, hogy a főnök meghívott másnap reggelre. Valószínűleg nem teára…

A lelkiállapotomról sok mindent el lehetett mondani ezek után… hááát azt nem, hogy nyugodt voltam…

Igazából mit is követtem el?! Egyrészt, aláírtam valaki másnak a nevében, magyarul aláírást hamisítottam…Tök jó! Másrészt, mindezt egy olyan fuvaron követtem el, amit meg sem csináltam, tehát még inkább tök jó! Harmadrészt pedig 3 napig volt nálam egy olyan csomag, aminek egy éjszakát se szabadott volna! Igen, jól látjátok a dolgot, egyetértek, megdolgoztam érte rendesen! De hát mit csináljak?!

Diszpécserem szívességet ajánlott… ha nem élek vele, akkor leshetek, hogy az életben mikor ajánlják fel legközelebb… és hát…70km este 8-kor…hiányzik a francnak!

Védelmi taktikán gondolkodva nem jutott jobb eszembe, mint ami a náci háborús bűnösöknél már bevált: „Parancsra cselekedtem”! Nem tudom, mennyire ismerik a magyarokat, mennyire lehet nekik az kielégítő válasz, hogy ha valaki, aki úgymond a felettesem, mondd nekem valamit, akkor én azt nem mérlegelem, hanem betartom.

Másnap reggel, szépen óvatosan beosontam a központba. Felsettenkedtem a diszpécser terembe, ahol is megkérdezték, hogy mi a francot akarok.

Ez már jó jel, ha nem emlékeznek rám – gondoltam. Nagy nehezen eldadogtam, hogy mi a helyzet.

A Főnök felismert, és behívott az irodájába. Londoni helytakarékos iroda - ketten használták éppen… a másik delikvenst, abban a pillanatban, ahogy megérkeztem, ki is küldte.

  • De ha már itt van - kérte azzal a lendülettel a távozóban lévő kollegát - küldje be legyen szíves a diszpécserek vezetőjét is, és csukja be maga után az ajtót. (csupa jó jel…!)

No, leültünk. Megkérte, hogy vázoljam a helyzetet, mégis mi történt. Elmeséltem nagyjából a dolgot, „Diszpécser arra utasított, hogy…” kezdettel. Jól van.

Első kérdés:

- Miért nem sikerült a csomagot kézbesíteni?

  • Háááát…- mondom - …mert a biztonsági őr nem engedett be, irodai órákon kívül.

  • Jjjjo….Biztos jó helyen voltál?

  • Biztos.

  • Egész biztos?

  • egész biztos…

  • Jjjjo…Akkor meséld el, hogy mikor jártál arra!

  • Hááát …- mondom újra – nem emlékszem pontosan, de ¾ 8 és 8 óra között kellett legyen.

  • Nagyszerű – mondta a Főnök, majd kifordította a monitort az asztal közepére, hogy mindketten jól lássuk, beírta a kódszámomat, és az időintervallumot este fél8-fél9 között.

Oppáááá!…a monitoron megjelent egy térkép, a térképen pedig egy vonal, ami nagyban hasonlított ahhoz, amit a meztelen csigák húznak maguk után…

A péntek esti ténykedésem volt rögzítve rajta. Bekanyarodott a British Airways elé, rákattintott a vonalra, ahol is megjelent a 19:50 perces időpont.

Ezzel rendben is lennénk, igazat mondtam. Huhhhhh…még szerencse, hogy nem kezdtem el szövegelni!!!

Ugyan azt tartja a mondás, hogy csak akkor mondj igazat, ha semmi más nem jut eszedbe, ebben az esetben mégis kifizetődőbb őszintének lenni!

A következő kérdésre – firtatva, hogy nálam maradt a csomag – egész ideges lettem. Főnök látta a zavaromat, ezért megnyugtatott, miszerint nem probléma, hogy nálam maradt a csomag, értik ők, hogy életszerűtlen ezt bevinni este 8-kor, 70m-en keresztül, oda-vissza, semmi probléma nincs ezzel.

Na most, kérdem én: Ha te vagy a general manager, te vagy az Atya Úristen a cégnél, te írtad a cégszabályzatot, akkor miért nézed el azt hallgatólagosan, hogy nem életszerű, miért nem változtatsz rajta??!?!

Eeeez nekem magas!!!…. na mindegy, ezt hangosan azért nem mondtam ki.

Következő kérdés:

- Miért csak délután 4-kor értesítetted a céget arról, hogy egész hétvégén nem hívott vissza senki?

Szerény hangon megjegyeztem, hogy én azért reggel telefonáltam, csak … hát… visszahívást ígértek, ami nem történt meg délután 4ig… akkor kezdett el már nagyon gyanús lenni a dolog.

  • Igen? Tényleg? Reggel telefonáltál? No és kivel beszéltél?

  • Háááát… azt sajnos nem tudom… letette, mielőtt megkérdezhettem volna.

  • Igggeeeeeen!??!?! És mikor telefonáltál?

  • Büszkén jelentem, reggel 8ra volt fuvarom, tehát reggel 8 előtt lehetett valamivel…fuvarra várva telefonáltam.

  • Igen?

No, megint csak fél8-8 közötti híváslista megnyitva, és valóban ott figyel a bejövő telefonszám, pár perccel 8 óra előtt. Megint csak igazat mondtam.

Idegességem ugyan csillapodóban, de még mindig nem értem, hogy mit akarnak tőlem, ha nem probléma.

Főnök megnyugtatóan: - Gyakorlatilag végeztünk, te nem csináltál semmi rosszat!

Azért megkérdezném még egyszer: - Miért fedezed azt a disznót, aki reggel elfelejtett telefonálni?!

Jééééé, hát ezért van az egész?!?! Rám senki se kíváncsi?!? Arra kíváncsiak, hogy ki felejtett el visszahívni engem!?

  • Mázlija van a fickónak, mert nem tudom a nevét, és a hangja alapján nem ismerem fel!

  • Akkor ennyiben maradtunk, jó ember vagy, nem a te hibád volt! Legközelebb azért, ha visszahívást ígértek, akkor 2-3-4 óra múlva mindenképp csörgesd meg hétvégén a központot, és ha hétvégén nem sikerül elintézni, akkor hétköznap pedig fél óránként csörgesd a központot, egészen addig, amíg meg nem oldódik a probléma. Rendben van?

  • Rendben van!

Kő hatalmas dördüléssel elgurul a padlón, ami leesik a szívemről, és távozom.

Utánam érkező, cseppet fekete alaknak már nincs ilyen szerencséje. Ahogy belép az irodába, csapódik mögötte az ajtó, de a zárt ajtó sem tudja megakadályozni, az elvörösödő fejjel üvöltő főnök hangját:

  • Mááár megint te vagy, te szerencsétlen, B@mmmeg?!?!?!

1 komment

Címkék: anglia london állás munkanélkül adminisztráció futár

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr964863480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todaytom 2012.10.26. 15:31:13

A múltkori posztból ítélve tuti volt a menesztés. Malacod volt. Lehet pont azért mert a diszpécserre be voltak már rágva.
süti beállítások módosítása