HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Padawan

2012.09.11. 13:33 Lionel North

Büszkén jelentem, hogy első tanítványom sikeresen vizsgázott és a mai napon felvételt nyert a nagymotoros (nem ám pizza) futárok előkelő társaságába. ;)

Pillanatnyilag ő örül én meg büszke vagyok rá, de fogja még ezt ő bánni. >:-D

Hogy is lettem Jedi mester? Hát engem is meglepett mikor a összes ijesztgetésem ellenére is többen érdeklődtetek, hogy mégis miként és hogyan lesz az emberből londoni futár? Aztán még nagyobb meglepetésemre az érdeklődőktől ketten is tovább léptek a komolyan érdeklődő kategóriába. Azon kaptam magam, hogy lelkesít a tanítás lehetősége és térképeket eszkábálok,

london-main-escape-network-mini.jpg

jegyzeteket schmidtpalizok össze a felvételi-helyismereti tesztre való felkészítésre. Kis Padawan-om komolyan gondolta dolgot, mert lelkesen megtanulta a házi feladatot és (hétköznapra eső) szabadnapját feláldozta, hogy velem jöjjön a városba. Az üzlet mindkettőnk számára előnyösnek bizonyult. Én kaptam egy ingyen segédet ő pedig intenzív tempóban tanulhatta a várost. Aminek a mai felvétel formájában meg is lett az eredménye... ;)

Viszont ha már így belejöttem a tanításba akkor nektek is készítettem egy térképet. Ennek az univezálisságában nagyszerű térképnek a segítségével megtanulhattok mindent, amit London társadalmi, gazdasági és etnikai berendezkedéséről tudni lehet. Leleplező erővel tárja fel a város rejtett titkait. Na de nem is fényezem tovább, úgy is magáért beszél, jöjjön a térkép:

all-what-u-need-to-know-about-london-mini.jpg

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr644789286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shanarey 2012.09.23. 01:13:48

Hali.

Congratulation.

Na akkor a végén az ex motoros futárból tanerő lett.

Karrier a köbön.

A szinesebbik térképedet nem értem, de gondolom azért nem mert még nem ott élek.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2012.11.18. 18:29:47

Ez a szociográfiai ihletésű térkép nagyon cool! Angol ismerőseim szerint London egy kicsikét nagyra nőtt gettóvá nőtte ki magát. - mint ahogy ezt a térkép is mutatja.

Na de több mint 100.000 magyar itt ismerkedik a jóléti társadalom mibenlétével, szóval...

well!

Lionel North 2012.11.18. 22:18:40

@Saman: Kivülről nézve a dolgot azért nem ennyire durva a helyzet, de a különbségek óriásiak. Igaz otthonhoz képest 3x-5x többet kereshetsz ami jó, de annyira hangulatromboló mikor kiviszel a jobb negyedbe 3 üveg bort és megállapítod, h az árcédula rajta 3x-5x több mint a havi kereseted.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2012.11.20. 01:27:25

@Lionel North: Én séf vagyok egy 5 csillagos szállodában a Knightbridge körül.

Egy vendég egy éjszakára fizetett szállás díja megegyezik a heti fizummal.

:(

quadi 2012.12.15. 20:47:33

hello
! engem is érdekelne mit hogyan és merre kell tegyek!! imádok motorozni! van is jogsim, és otthon 1 954RR-el gurulgattam! :)szal érdekelne a dolog! :)

Lionel North 2012.12.17. 22:17:27

@quadi: gurulgatunk gurulgatunk?
a cbf 500-zal max rollerezgetni fogsz...
a szelíd motorosok című bejegyzést olvastad?
ha olvastad akkor olvasd el még 1x ha még akkor is izgatott leszel keress meg ;)

David Kaps 2013.01.28. 13:24:00

Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted. Tanulgatom az angolt meg sporolok a valtasra. Telefonrol vagyok ezert nem talaltam cimet de privben folytatnam mert eleg megalazo korulmenyek kozt elunk par barattal. Jogsim (A) 2009 ota van motort 10 eve vezetek. Kerlek jelentkezz facen vagy gmailen. Facebooc.com/david.kaps84 ; kaszasx@gmail.com elore is koszonom¡ Kapas David
süti beállítások módosítása