HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Hétfői letargia

2010.11.29. 21:57 Lionel North

A hétvége is nehezen telt, nem nagyon csináltam semmit. Kis buszozgatós városnézést leszámítva, otthon puszultam. Lenne ötletem mit csinálni, csak hát míg bevétel nincs...

 

 

 

 

 

Viszont a mai nap egyenesen szörnyen telt. Egész délelőtt az ágyban döglöttem, csak annyi időre keltem fel, hogy megnézzem a gumtree-t hátha tettek fel valami állást amit megpályázhatnék. Hát semmi :(

Nézegettem az időjárás jelentést. Valamit javult a helyzet, már csak a holnapi napra mondanak erre az országrészre havazát és nem az egész hétre. Azért ez az egy nap is hiányzik a fenének! Nem azért, de úgy jöttem ide, hogy errefelé ez nem szokás! Mindenesetre szép kis motoros (újra)kezdés lesz, ha bejön.

Gyúlölök tétlenül várni. K52 ígért egy "futár gyorstalpaló tanfomalyamot" a hétvégére. Pontosan nem tudja mikor, "majd felhív" jelszóval. Egész hétvégén nem jött hívás, gondolom elfelejtett. Hívogattam. Hát kiderült valóban elfelejtett és ma nem ér rá... Viszont az egyik haverja, akivel együtt dolgoztak, este tud nekem oktatást tartani. Ha le tudok menni Croydon-ba? Ühüm... Az még légvonalban is vagy 50km oda-vissza, tömegközlekedéssel lesz az 80 is... No persze ma nincs más dolgom.

Jó korán elindultam, hogy addig se otthon pusztuljak. Az úton meg elém ugrott a kedvenc csirkés boltom. A pénztárcám sóhajt egyet és Ł2.40 lesz könnyebb, de most létfontosságú egy kis önjutalmazás! (chiken & chips nyami-nyami) Hogy a falás élvezete ne legyen teljes, rádöbbentem, hogy mivel hétfő van, este lakbért is kell adjak a házinéninek.

Szépen lassan konvergáltam a London Overground (mondjuk, hogy a hév itteni megfelelője) Croydonba tartó szakaszához, mikor is gyanúm támadt. K52 hívva a gyanúm be igazolódott a haverja későn megy haza, még se ér rám... Telefonos gyorstalpalót kaptam a túléléshez nélkülözhetetlen dolgokról. Hümm... Ez érdekes lesz...

Késő este értem csak haza. Legyen már holnap!

 

Szólj hozzá!

Címkék: depresszió london semmittevés várakozás munkanélkül letargia

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr662482353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása