HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Setét felhők...

2010.12.06. 23:40 Lionel North

Paci reggel megint megbokrosodott és nem indult el. Telefonáltam a központba, hogy hát megint azt játszom mint pénteken... Hallottam, hogy a főnök nagy levegőt vesz a vonal tulsó végén, majd csak megyjegyezte, hogy küldi Dave-et.

Dave megérkezett és megkérdezte miért nem mentem be hozzá pénteken a garázsba? Mert azt mondta pénteken, hogy nincs raktáron akksi, majd a központal üzen ha lesz. Pontosan így volt és ő üzent is pénteken. Én meg nem kaptam meg semmilyen az üzenetet. Furán nézett rám, majd inkább felhívta a központot ahol is közölték, hogy hát nagyon sűrű volt a péntek nem akartak kivenni a munkából, ezért nem adták át az üzenetet, gondolták ráér az hétfőn is... Legalább tisztáztuk, hogy nem én voltam a hülye, ez is valami. Mindenesetre nem ért rá a csere hétfőig... Most viszont van egy snowmobil akksi a paciban, remélem holnap elindul, "de biztos ami biztos Ł3.50 egy hidegindító spray, majd este veszek" gondoltam.

Hétvégén feltettük a K53tól kapott szélvédőt. Városban egész kellemes. Ma persze vidékkel keztem. Hát 80MPH-nál az autópályán (70 a megengedett maximum, de a külső sáv "gyanús" volt, inkább mentem a belsőben ott száraz volt az út csak hát ott nem volt elég a "megengedett") bizony igencsk rám fért. Plexi nélkül tuti a fagyhalál, de így is átértékelődött bennem a hideg fogalma. Még szerencse, hogy csak egy "laza" 50 mérföld volt a túra.

Elpusztult az URH-m is, természetesen miután Mark már hazament. A cserekészülékek logikus módon az irodájába vannak bezárva, hogy a diszpécser még véletlen se tudjon segíteni. Ehhh...

Aztán jött a nap fénypontja. Hazafelé ATMből volt a feladat. Milyen egyszerűen is hangzik. Hö-hö!

Na fasza...
Elég érdekes a Loyds Visa-ja. Mint kiderült ezt csak vásárlásra lehet  bárhol használni, kp felvétel "only in Loyds cashpoints" jajj de vicces, főleg, hogy én RBS automatába dugtam bele ami rögtön le is fagyott tőle!!! Kár hogy senki nem mondta ezt eddig... A cashpoint kártyát persze nem kértem "Mert minek? Hiszen azt hangsúlyozottan(!) csak a Loyds-nál lehet használni, akkor meg teljesen fölösleges ha ott a Visa, nem?" Miután így kiokosítottak telefonon, rákérdeztem, hogy kapom majd mégis vissza a kártyám? A válasz is "mókás" volt:
"Az autómata biztonsági okokból megsemmísítette a kártyám. 4-5 nap és legyártják az újat, majd jön!"

A "zöldszám" mobilról hívva természetesen nem igyenes, a várakozó zene alatt el is pusztult az egyenlegem. (Ha már "ingyenes" hadd' várjon a jónép. .Ha meg mégis mobil volt a kéznél akkó' meg pech.. Még jó hogy a skype-ról tényleg ingyen lehet hívni zöldszámot, így legalább arról le tudtam rendezni a kártya ügyintézést. Tankolni talán nem kell, de a telefon... Persze megpróbáltam interneten keresztül az otthoni "virtuálisbankártyával" (még egyenleg is akad rajta) feltölteni, de meglepő mód "nagyon sajnáljuk de ez a szolgáltatásunk ideiglenesen nem elérhető". volt a válasz a feltöltés helyett. Tele van a cipőm! Holnap a legkorábbi fiók 9-kor nyit én meg 8.30-kor kezdek.

Telefon nélkül. Pénz nélkül. Érdekes lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: motor munka időjárás közlekedés london bank szívás motorosfutár

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr92498430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása