HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

2 egy csapásra!

2010.11.09. 22:00 Lionel North

Reggel nyitáskor ott toporogtam a DVLA wimbledoni irodájának ajtajában, D1-el, magyar jogsival, fényképpel, Ł54el és Mr.Olimpia postacímével felfegyvezkezve. 20 perc alatt megszabadítottak tőlük és egy ígérettel távoztam "igaz ugyan hogy a tájékoztató szerint max. 15 napon belül postáznak, de a gyakorlatban ez inkább 3hét lesz", éljen... :(
Viszont még fél 10 sincs kellene valamit kezdeni a nappal, szállást fogok vadászni.
A google "london flatshare" nagyszerű találatokat dobott fel. Szép oldalak részletes keresővel, kiválogattam néhányat, amit fel akartam hívni, na itt közlik, hogy a telefonszámot csak regisztrált felhasználóknak adják ki, A regisztrácíó ingyenes. J-J-J-Jó, regisztáljunk... Ez is megvan, log in. Akkor bejelenkezve kérném a telefonszámokat csókolom! Meg ahogy azt elképzelem... A regisztráció az ingyenes, de telefonszámot csak vásárolt kredit ellenében adnak ki, hogy miért nem csináltok magatoknak kistestvért?
Az igyenes oldalakon fellelt számok ügynökségen csörögnek.
A gumtree kinti életünk fontos társa lehet, ott kellett volna kezdeni.
Az első jelölt Bexton volt. Wimbledontol nem is messze, a hely nem rossz, az ár vállalható, a Landlady egész nap ráér, let's go!
Megérkezésmkor egy fekete fehér kandúr üdvözölt a kerítésen dorombolva, szeretem a cicákat ez jó előjel. Becsöngettem és az ajtónyitásra két macsek beelőzve a Landlady-t kisurrant. A Lady üdvözölt és közölte üljünk le nálla a nappaliban és beszélgessünk, mert meg akar ismerni, ugyanis akárkinek nem adja ki a szobát. A kellemetlen szag ami az ajtónyitáskor megcsapott a nappaliba érve gyomorforgatóvá nőtte ki magát, macskák száma 10+. Meg akar ismerni? Hát megmondom őszintén: állástalan bérgyilkos vagyok, de addig is míg beindul az üzlet prostikat futtatnék és ahhoz kéne a szoba...

No comment!


Második jelölt északon 2 zóna, jó ár. Szép lakás, tiszta szoba. Érdeklődést mutatok. A fickó löki a sódert: Nem az övé a lakás, egy Manchesteri doki a tulaj, hétfőtöl tudnál költözni, de még jönnek 3-an megnézni, ha biztosan akarod menj le a sarki western unionba és utalj át foglalót... ÁLLJ! Majd megkérek valakit akiben megbízom, hogy nézze már meg tollas-e a hátam? (A vicc az, hogy ha K52-ék nem hívják fel a figyelmem fel se tünik, hogy a "nigériai csalás" egyik válfajával van dolgom! Tehát csak óvatosan ha nem a Landlord-dal beszéltek!)
3. Hammersmith telefonon lebeszélem, OK mehetek. Odamegyek Landlord érdeklődik kinek lesz a szoba? Nekem, mér' nem teccik a pofám? Females only! Hümm ezekszerint nem voltam elég férfias a tefonban?!
No most ideje szembenézni a tényekkel az általam belőtt Ł70-Ł75pw (hetente) mind gyanús közel a városhoz vagy keletre megyek gettómókusnak vagy revidiálom az igényeim és kifelé nézelődöm.
Ealing? Jól hangzik, mai hirdetésből van 6 illetve 5 mer' egy már elkelt!
Az első, a szokásos classic english style (lásd Torquay), semmi extra, aki túlélésre játszik (like me) annak tökéletes.
A második, állapotfelmérésére nem kerül sor, kedves kis banglák nyitnak ajtót, (lengyelek lakta környéken, mit csinálnak ezek itt?) ezzel nem lenne baj, de valamit főznek. Ha tippelni kell akkor a kerti budiba beleesett 3napos döglött görény lehet a fő fogás.
Harmadik, nagy reményekkel vagyok tele a hirdetésben voltak képek, szép! Aussie/Kiwi house csak nem főznek kengurut?
Sokkal jobb állapotú mint az első, a szoba kb 3,5m2 még a szekrényem is a folyóson van, de meleg, száraz és tetszik. Ugyan mi kell több!? Csak hát kérdezősködő típus vagyok a házigazda meg szivesen válaszol. A házban van 6 szoba összesen, mindegyik roomshare, 2db 3fős, 3db 2fős + az enyém. Szerény számításaim szeint: 13fő osztva egy fürdőszobával egyenlő húzz inenn ha van egy kis eszed!
Negyedik: tiny heaven! :) cím: Ealing South rd, buszmegálló neve ahol le kell szállni Ealing South Rd. :)
A ház FRISSEN FELÚJÍTOTT tapétázva, hőszigetelő üvegezésű ablakok, szagtalan és tiszta, 6 szoba, 6lakó, 3fürdő, 2 konyha.
Csak, hogy legyen negatívum is, ez biz' Ł80pw. Csak megér már a közézetem heti Ł5?
Hey Baby! Call me your Tenant!
Itthon vagyok...
 

Szólj hozzá!

Címkék: london szállás jogosítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr422445519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása