HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Mindennapi szórakozás

2010.12.10. 00:48 Lionel North

Épp most töltöttem fel "any 3 for Ł5" készkajából a hűtőt (darabonkénti ár Ł3). a Carbonara spagettit és a sonkás csirkét már teszteltem, sótlanok, ezen azért lehet segíteni,  de "önmagukban" is ehetőek...

Kivéve a chilis babot legnagyobb sajnálatomra. :( Nem is volt akciós, de nem is volt ehető. :( Nyálcsorgatva raboltam rá, még friss bagettet is vettem hozzá "nem érdekel dorbézolok" jelszóval. Már melegítéskor gyanús volt az illata, de a kóstolás nem hagyott kétséget, ezt nem fogom élvezni. Nem baj egy napja éhezem, megeszem. Hát nem... Ökledezni keztem 4-5 falat után. Ki kellett dobnom. (legközelebb elolvasom az összetevőket mielőtt megveszek valamit) Koriander és ecet jelenléte esetén pedig elállok a vásárlási szándéktól.
Gyúlülöm délután a Sohot! Már éhes vagyok és szinte mindegyik vendéglő mellett mindig érzem az utcán a kajaillatot! Fikázni szokás az angol konyhát, de én úgy kipróbálnám olyankor!
 
Abiscezs szerint a külvárosokban zavaróak lehetnek a jégfoltok az utcán:

He-he. Jégfoltokat mondtál? Nekem sokkal jobban tetszett mikor le kanyarodtam a főútról és 4-5 kölyök jött szánkóval szemben! Vagy amikor a letaposott hó másnap felolvad egy kicsit napközben és este tükörjéggé fagy vissza. Na ezeket csíptem nagyon. Szépen olvadt ma minden, viszon estére ez a sok nedvesség ráfagyott az utakra. Neccesen értem haza. Apropó hazaér. Van a "munkaidő 18.30ig valahogy mégse 7re inkább 8ra érek haza, de sikerült már 10kor is (kezdés 8kor) Nem állítom, hogy nincs rajtam 3 gatya és 3 pulóver "alá öltözés" gyanánt. Ezzel úgy nagyjából jól érzem magam, de a kellemes meleg érzeted ugrik ha lemegy a nap, az autópályázásról nem is beszélve.

Apropó fagy. Hát Paci reggel megint nem indult az új akksival sem. Egyszerűen olyan kicsi a nyomorult akksi, hogy ha nem sikerül elsőre beindítani, akkor nics második kísérletre ereje. A moci annyira nincs hozzászokva a fagypont alatti hőmérséklethethez, indítás után csak úgy dől belőle a lecsapódott pára. :( (Megjegyzem a benzin kötelező bioetanol tartalmát se a hidegindítást segíteni találták ki.) A központot inkább nem hívtam, Ł10 volt a bikázás minicab verzióban. (olcsóbb mint otthon!!! de ez momentán nem vígasztalt) Kinéztem magamnak egy hordozható "bikát", de nem volt raktáron, csak szombatra jön meg :( És akkor holnap reggel megint ugrik egy tizes? :(

Tájékozódj, Londonban: Odáig egyszerű, hogy van 6 "égtáj"

E (kelet)

SE (dél-kelet)

SW (dél-nyugat)

W (nyugat)

NW (észak-nyugat)

N (észak)

valamint még van keleti és nyugati centrum WC és EC Ezzel nagyjából behatárolható a városrész.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A teljes irányítószámok izgalmasabbak. A belvárosban egy irányítószám akár egy házat is jelölhet, de maximum féltucatot. Külvárosban előfordulhat, hogy egy utca páros vagy páratlan oldalát jelöli, de jellemzően azért inkább csak egy 100-200m szakaszt.

A GPS-ben az a poén, hogy (a térképpel ellentétben) tudja az irányítószámokat. Kezdőként kapsz egy ilyen címet, hogy "Royal Courts of Justice, Strand" Végülis csak 1,5km hosszan kell csak lesd a házakat, ha nem ismered az épületet. De ha a gps  "kopp"ra tudja hol van "WC2A 2LL" máris más a leányzó fekvése. A környéknél maradva a Temple se egyszerű, a London A-Z kinagyított részén is csak akkor találod meg az utcát ha már jártál ott. De címzésnél ritkán bajlódnak utcanevekkel "Temple+ház neve" oszt' jolvan! A kapuőrség azért szerencsére tudja hol van. Viszont ha kapsz egy jó kis "vidéket" este 9kor és a cím mondjuk "Bastians, Hampton Court Road, Hampton Court" na arra szokás mondani, hogy "rákeféltél". Megtalálni a Bastians nevű magánházat, egy 2km hosszú utcában, ahol a közvilágítás nem ér el a kapualjakba, egy olyan helyen ahova a számozás áldása még nem jutott el hááát...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr312505780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2010.12.11. 10:20:09

Ajánlom figyelmedbe a macaroni cheese-t és ha kinai kedvelő vagy chow mein-t. Pizzából ajánlom figyelmedbe a deep pan tipusut. De az Iceland-ban elég nagy választék van az ilyen kajákból jó áron.Illetve a félkészekből, amikor a bepanirozott akármit csak ki kell sütnöd hirtelen. Csirkésben a hot and species vagy flammable kategórásak finomak.:-))
süti beállítások módosítása