HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

A "karácsony előtti nagyböjt" 2. napja :)

2010.12.21. 23:10 Lionel North

A koplalást egész jól bírom lelkileg, csupán a fűtéssel vannak gondok. Ma melegebb volt mint tegnap mégis komolyan elgondolkodtam rajta, mit vehetnék még fel holnap, a megfázás esetére hozott 500mg-os C vitaminon kívül?

Az üresen hagyott recepiós pultért eddig is büntetés járt, ez mostanában hatványozódik. Nem kell semmi rosszra gondolni, csupán a vendégek számára kitett csokikból és vajkaramellákból 4-5 darabbal több tűnik el látogatásaim alkalmával mint amennyit elvenni illene, (1db?) de hát most minden kis szénhidrát löket(ecske) közelebb visz a túléléshez. (Olyan hogy "betegség" most tavaszig szóba se jöhet!)

Hétvégén sikerült egy csomó ismerőssel beszélni Skype-on. Az egyikük (természetgyógyász vénával megáldott) felviágosított róla, hogy az édeskömény vízhajtó hatású. Itt meg mindenbe beleöntik (az "ingredients/összetevők" listák alapján legalábbis), még a bolognai spagettibe is. Ezek után már nem csodákozom annyira mi a bajom napközben...

Megoldás gyanánt 1.5m slagra gondoltam, bokánál kivezetve. Elképzelem a szituációt:
"Fiatalember valami folyik magából!" "áááá semmi vész! Csak a légkondi kondenzvize." :)
Már tudom hol lehet balra fordulni a folyosón anélkül, hogy 30 mp múlva egy biztonsági őr verné az ajtót, hogy letértél a kártyád által jogosított útvonalról. Esküszöm ezek csont hülyék, de legalábbis betű szerint követik a szabályzatot. Ha a bejárattol az irodáig van jogusultságod, már üvöltenek veled, ha be mersz nyitni a folyósóról nyító wc-be. Külön kéne kérni engedélyt a wc használatához? No nem csak megtudtam, hogy ha belépsz egy szigorúan ellenőrzött épületbe, ugyan nem kísérnek fizikailag kézenfogva, de attól még "ott vannak melletted" és rohadt idegesek lesznek ha elűnsz a szemük elől. Mer' a rötyin ugye (még) nincs kamera. Akkor mi a megoldás? Hát semmi, ilyen helyen "fejben tartod" és reméled hogy a következő cím kevésbé elit helyen lesz.
Megoldás még a hotel. Ja, egy hotelben nem feltűnő, hogy egy talpig futárnak öltözött valaki ráront a wc-re?! :) De ha látod, hogy valami konferencia van, bemész és mondod a cég nevét aki a konferenciát tartja. Akkor beengednek, mert ki tudja mit hoztál nekik és a vevő ugye szent, nagyon nem szeretnék ha legközelebb máshol bérelnének termet. Neked meg ugye nyert ügyed van és még pogácsa jellegű sós cuccot is lehet esetleg lenyúlni.

Nem vagyok ám én ilyen, nem is leszek ha túlélem ezt a pár napot, de a szükség érdekes dolgokra tudja rávenni az embert.

Egyébként mos egy kicsit elgondolkodtam mit is jelent, a túllihegett biztonsági ellenőrzés. Ma két izgalmas szállítmányom is volt. "izraeli nagykövetség" aztán meg a "Védelmi Minisztérium Terrorelhárítási Egység" na itt aztán megtapsztalhattam mit értenek a helyiek biztonság alatt. Habár tudja a fene, de engem nem nyugtat meg az, hogy 20 géppisztolyos rendőr közt kell végignyomakodnom csupán a lépcsőtől a bejáratig...

Apropó fegyverek. Egy ilyen konténerre ma figyeltem fel. Nállunk ugye a használt ruhát lehet bedobni ilyesmibe. Basszus és ez müködik? A Temze nem felel meg teljesen a célnak? El nem tudom képzelni, hogy valaki útnak indul bűnözni, majd menet közben meglát egy ilyen konténert és úgy dönt inkább ott helyben lefegyverzi magát?! Jó pont a hülyeségben, hogy azt is kiirják, hogy a konténer kivül esik a biztonsági kamerák látószögén, tehát a felhasználók anonimitása garantálva. ;)  A helyek kiválasztása ("kivül esik a kamerák látókörén" azért igen durva kihívás lehetett ennem a városban!) A szándék szép és nemes, de vajon hogy jutott el valaki eddig az ötletig? Vagy csak nekem fura?

Kiváncsian várom a véleményeket.

 

3 komment

Címkék: munka kaja london éhezés motorosfutár

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr502531396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2010.12.25. 14:44:04

Pocsék helyen lalhatsz. Mikor a szoba bérlős időszakunk volt ott mindig figyeltünk egymásra, mert sok srác élt igy. Pár konzerv vagy mikrós leves azért befigyelt a rászorulóknak és a maradék sültkrumlira is buktak a fiúk (mindig túl sokat sütök). Nálatok nincs ez megbeszélve, vagy nem figyeltek egymásra?

Lionel North 2010.12.26. 12:12:11

Hát igazából nincs megbeszélve semmi, de ez itt nem is az a tipikus "szobabérlős" ház, amilyenekről tudomásom van. Az alsó és a 2. szint teljesen önálló lakások, 10 éve fix egzisztenciával rendelkező bérlőkel. Már csak a régi emlékeikben élhet milyen is kezdőnek lenni itt. Meg aztán nem is tudtak róla hogy állok, férfiúi büszkeségem (hülyeségem) nem engedte "eldicsekedni" a helyzetemmel, csak itt a blogon. :)
Egyébként többször kaptam már kaját a háziaktól, sőt szinte mindíg ha a házinéni főzött valamit és én valamiért üres kézzel tévedtem a konyhában, karácsonykor 2x is :) , de ha van egy kis gyümölcs vagy édesség abból is mindíg kapok. Most viszont a házinéni egy hete beteg és nem főzött...
De azt hiszem az odafigyelésre igazán nem lehet panaszom, sőt így utólag eldicsekedve a történtekkel helyzetemmel kiderült, hogy vannak barátaim idekinn. :) Legalábbis Mr. Olympia felajánlotta, hogy ha megint ilyen helyzetbe kerülnék, feltétlenül szóljak neki és a Lloyds-os számlájáról kb 1-2 órán belül megérkezik a segítség! (Remélem soha nem kerül rá sor, de azért jó tudni!)

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2010.12.26. 12:29:03

Örülök hogy akad konkrét segitséged. Én max egy ebédet tudnék felajánlani, mert anyagilag mi se vagyunk eleresztve. Igaz a hozzánk való kijutás valószinűleg többe kerül mint a heti kajád...:-(
Azért remélem sikerül átvészelned valahogy ezt az időszakot...
süti beállítások módosítása