HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

A halál 40 órája (avagy ha nincs bajom hát kerítek magamnak)

2011.04.02. 21:04 Lionel North

Eredetileg valami vidám, feltöltődött bejegyzést terveztem tegnapra, de hát ugye közbejött a "szokásos szopásos"!

Elkezdtem nézegetni a mocikat. Az ebay-en akadt néhány szimpatikus darab. A büdzsé a Honda CBF600 és Deauville magasságába engedett nyújtózni. A 600 ugyan klasszisokkal jobb, mint a jelenleg használt 500-as tesója, de a számomra lényeges 0 szélvédelem nála is ugyanaz. Viszont fele annyi idős, modernebb (abs) jöhetett szóba CBFből a Deauville ellenében.
Ezer £ nagyságrendű gépekre kezdtem el licitálni az ebay-en. Persze gyorsan az általam elképzelt ár felé rohant mindegyik ahogy eljött a hétvége. Nem is reméltem sokat mikor (3számjegyű) ajánlatot tettem egy 2001es, egy év műszakis, emelt szélvédőjű, fehér darabra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg se néztem, "minek? úgy is levernek" alapon. Hát nem megnyertem?! Egyéb elfoglaltságaim miatt szombatig nem tudtam elhozni pedig már piszkosul kíváncsi voltam rá.

Végre eljött a szombat, hajnali négykor keltem, hogy tömegközlekedéssel időben elérjem a tőlem egyik legtávolabb eső pályaudvart. (Már mér' menne Paddingtonról vagy Victoriáról ami ami itt van a közelemben?) Boltonba kellett eljutnom ami alig 15 mérfölddel van Manchester felett. Mikor felmértem a lehetőségeim az utazásra, a busz £10.50 és a vonat £25, de még mielőtt egyértelműen lecsaptam volna a buszra érdekes felfedezést tettem. A közel 200mérföldes London-Manchester távot a busz 5óra 10perc alatt maszogja végig míg a vonatnak 2óra kell mindehhez. Hiába a 2.5x felár a vonat mellett döntöttem. Nemsokára 200km/h sebességgel kotortam észak felé vad várakozás közepette. Kicsit remegve vártam mit kapok ennyi pénzért, de kellemeset csalódtam. Klasszisokkal jobb volt, az ebben az árkategóriában eddig látott daraboknál. Elintéztük a papírmunkát. Biztosítást kötöttem. Ahhh futár biztosítás, autómentő szolgáltatással, kármentességi-bónusz nélkül, a 260 brókerből mindössze 6 hajlandó szóba állni velem. A legjobb ajánlat horror £1200, (a legrosszabb a duplája) ebből mindössze +£60 az autómentő rész... (Ha lenne legalább egy év bónuszom, máris sokkal többen tárgyalnának velem, akár £260 megúsznám a bulit, de nincs. Majd jövőre...)

Újdonsült nagy fenekű barátnőmmel elindulunk hazafelé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye, hogy ebből a nézetből gigantikus szegénykém tompora? ;)

Futárként egy csomó érdekes helyen jártam eddig, de sose tudtam nézelődni, mindig csak a rohanás volt. De majd ma! A vonatjegyet is azért vettem, hogy több idő maradjon bóklászni. Liverpool-ba, majd onnét Walesen keresztül a gyorsforgalmi utakat gondosan kerülve az eredetileg 200mérföldes hazautat 50-60 mérfölddel kibővítve terveztem megtenni. Eleinte a tengerparton majd  Wales zöld dombjai közt vitt az utam. 125mérföldel később döbbentem, rá, hogy elmúlt délután 4 óra és én még mindig 200mérfölde vagyok Londontól. Az autópályák tiltását pánikszerűen feloldva terveztem új útvonalat, bár ne tettem volna... (folyt. köv.)

3 komment

Címkék: anglia közlekedés wales london szopás

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr322797639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.04.04. 20:53:38

Szép kis moci :)
..megyek én is szétnézek az e-bay-en moci ügyben :)

Lionel North 2011.04.05. 23:52:06

Semmi gyanús nem volt a komment címében?
Na akkor majd ma ;)

kiisb 2011.04.19. 00:09:15

@Lionel North: Nem. Semmi. Mire gondolsz? ;)

Különben is nálad már az a gyanús, ha simán mennek a dolgok.
süti beállítások módosítása