HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Egyszer lenn, aztán fenn, aztán lenn...

2010.11.25. 20:52 Lionel North

...sosem csíptem igazán a hullámvasutat. :)

Lusta disznó voltam a mi a blogolást illeti.

A szerdai "West End Couriers" állásinterjúra idejében megérkeztem, csak az indulás volt macerás. Az utvonaltaervező szerint 8km, busszal, 2 átszállás, 80 perc menetidővel számolhatok. (Időmből kitellik, buszbérletem meg van.) Biztos-ami-biztos 2 órával korábban indultam, aztán 40perc/1km után pánikszerüen vonat után néztem. Kicsit korán érkeztem, maradt 55percem megismerni a környéket. Mark nagyon hiányolhatott, mert miután percre pontosan 10.30kor beléptem az irodaházba, leültetett az előtérben és hozzám se szólt senki kb fél órán kersztül. Aztán egy pribéket küldött le "felvételiztetni":

- Gyakorlatod van?

- Nincs, de...

- Sajnálom, gyakorlattal rendelkező futárt keresünk.

- Tudom, tudom. De amikor Budapesten kezdtem dolgozni közel 0 helyismeretből 3 hónap elteltével az első 10be küzdöttem fel magam egy 300fős cégnél. (Ez még véletlenül igaz is, nem úgy mint az a balaestmentes 800.000km ami a CV-ben szerepel. Mentségemre szolgáljon, hogy az utóbbi 4 évben nem volt saját hibás csattom, a piros lámpánál, hátulról, elbambultan érkrző ellenfél ellen, pedig ismereteim szerint, nincs hatásos vezetéstecnikai bravúr.)  Arra viszont akár fogadnék is, hogy itt is meg tudom csinálni, hogy rövid időn belül bekerülök a legjobb 10 be.

- Ammm... Ammm... (ez a jellegzetes hümmögés eléggé egy idegesítő szokás a helyiektől, akkor használják ha épp nem tudnak mit mondani, de akkor is mikor zavarnan vannak...) Szóval érdekes amit mondok, őt meggyőztem a lelkesedésemmel, de ez nem az ő kompetenciája. Visszament a főnökéhez.

Ammm... Ammm... Would You go...?

A főnök bólintott. Nagymotort (amire jelentkeztem) nem kaphatok, de egy 125-ösön lehetőségem van bizonyítani.  Érdekel? Hát már hogyne, ezután is az utcán fogok dolgozni, de inkább így mint söprűvel. :) Egy kazalnyi szerződést tettek elém, amiből töbekközt megtudtam, hogy ha 48óráig nem hallanak felőlem és a járgányuk felől akkor lopottként jelentik be a rendőrségen. Fizetési csekket minden pénteken este osztanak. Ideális! Mark-al ugyan megtárgyaltam, hogy elkezdhetek dolgozni míg a jogsimra várok, de a garázsmester más véleményen volt. Üvöltözés a telefonba, aztán "sorry son" nem kapsz mocit., csak ha le tudom fénymásolni azt a nyomorult jogsit. Gyere vissza ha megjött, vagy inkább telefonálj... :(

Kissé csüggedten indultam haza. Volt egy nem fogadott hívásom míg le voltam halkítva: Barry (White) keresett, a "Gold Star International"hoz hívna állás interjúra, ha még aktuális a levem. Hát hogy ne lenne az?! :)

Barry érdeklődik: - ugye olvastam, hogy gyakolattal rendelkező futárt keresnek?! Mert ő itt nem látja a londoni munkatapasztalatom. Hááááát igen azt azé' nem látja mer' nincs, de talán... Nem voltam elég meggyőző. :(

Szinte azonnal csörgött a telefonom, ahogy letettem. Hmm... Aktuális még az álláskeresésemd az ezermester állásra? Ööööö, hööööö, (mikor jelentkeztem én ilyesmire?) persze. Holnap tudsz kezdeni? Ööööö miért is ne? Mihez értesz? Mindenhez... :D Kicsit még szevendünk angolul, aztán a túloldal megkegyelmezett, megkérdezte honnét jöttem. A választ hallva magyarul folytatta, rövid beszélgetés után pedig személyesen: Az "önkormányzat lakásait tartják karban". Gyors, olcsó, jó munkát várnak tőlük, de ebből csak kettőre van keret. (Talájátok ki melyik kettő marad?) Holnap reggel 8 kezdés... :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka london magyarok állás álláskeresés

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr402479131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása