HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Botrány a Dorset Building-ben!

2010.12.16. 00:05 Lionel North

Ott megy előtted a folyósón bukósisakban. KAPD EL!!! - hallottam mindezt egy recsegő URH-ból és mögöttem felgyorsuló lépések zaját is.

A francba! Lebuktam...

A csillogó márvány-üveg bejáratú hatalmas felhűkarcolóknak van egy kevesek által ismert, rejtegetett, kevésbé flancos "alvilága". Hatalmas, nem ritkán több szintes, föld alatti termekbe érkeznek a szállítmányok, amelyek "éltetik" a monstumot. Néha több épületnek egybe van nyitva az alsó szintje és az általunk elérni kívánt épülettől akár több hátzömbnyire is lehet a "kazamaták lejárata" és ebben a földalatti labiritusban kell megtaláni a keresett címet.  Többnyire a futárokat is ide száműzik és az idelenn  lévő postázóban adják le vagy veszik fel a szállítmányukat. Vannak néha kivételes esetek is mikor sürgős/bizalmas a csomag, ilyenkor többnyire alapos ellenőrzés (nem ritkán fémdetektor+motozás+röntgen) után beengednek az épület belsejébe. Persze ezt sem úgy kell elképzelni, hogy egy víztől és sártól csöpögő eszkimónak öltözött barbárt beeresztenek az öltönyösök közé, vannak az épületeknek rejtett szevizfolyosói és liftjei ahol a kívánt irodáig lehet a "dress code"nak nem megfelelő (alulöltözött) jobbágyoknak lopakodni.

A Dorset Building lejárata is két utcányira van a postacím által megjelölt főbejárattól, még szerencse, hogy a diszpácser figyelmeztett rá, így nem kellett eljátszanom a szokásos "új hely felfedezése" rituálét. Ez általában abból áll, hogy ha megtaláltam a címet és "elit irodaház" kinézete van, akkor leskelődöm eltünnek-e valamilyen irányba a futárok/teherautók, általában ha követem őket helyismeret nélkül is meglelem a "gazdasági bejáratot". Ha ez a taktika nem vezet sikerre (mert pl nem elég nagy a forgalom vagy több utcával arrébb kell keresni) akkor jön az, hogy határozott léptekkel feltűnően elindulok az üveg főbejárat felé. Ez szinte mindíg megteszi a hatását és biztonsági őrök hada indul el pánikszerűen megakadályozni, hogy a magamfajta nyakkendőtlen pór, előről bejusson az épületbe. Ilyenkor készségesen, (néha kevésbé) elmagyarázzák, hogy azt az 1mX2m nagyságú, "postázó --->" feliratú táblát azért helyezték az ajtó mellé, hogy a vak és gyengénlátó futárok is észrevegyék, hogy nekik a jobb oldali bejáratot illik használni.

Miután itt megleltem a be illetve lejáratot, a filmekből ismert "sor a diszkó előtt" kép fogadott. Szerencsére "rajta voltam a listán" így bebocsájtást nyretem egy idő után én is. A "Dorset szállítmányok" táblákat követve, kis tévelygés után eljutottam a -3 szint rakodórámpájához. Ahonnét egy őrkutya azonnal el is zavart, "motorral egy szintel feljebb" felkiáltással. Keresgéltem én vadul, de a -2.-on sehol bejárat, viszont egy "Dorset Building" feliratú tábla a -1.-re vezető rámpára mutatott. Ha már tábla kövessük! Úgy is tettem és a -1.-en valóban találtam egy ajtót. Lenyomtam a kilincset, kicsit mozdult is az ajtó, tehát nem lehetett zárva, csak szorult. Na barátom segítek én rajtad, meglöklek egy picit. Vajon mekkora erő kell hozzá, hogy a fém ajtókeretből kiszakadjon a mágneszár? Mindegy, az ajtó már nyitva, fel a 14.-re. A liftajtó csukódása közben még hallottam, hogy pár sárgamellényes valakinek nagyon sürgős, kiabálnak, hogy várjak a liftel. De mivel nem csak nekik sürgős, majd jöttök a következővel haver... (egyébként meg módom se lett volna társaságot fogadni, a liftben semmilyen gomb nincs, a folyosón lévő terminálon kell betütni az elérni kívánt emelet számát és innentől minden automatikus) A 14.-en felkaptam a "confidental" feliratú borítékot és indultam lefelé. A záródó ajtón keresztül, még éppen láttam, hogy nyílt a szemben lévő lift ajtaja és nagyon üvöltöztek odabenn. Hogy itt ma micsoda cirkusz van?! Leértem és igyekeztem emlékezetből visszatálálni Pacihoz a folyosók labirintusában mikor felharsant egy recsegő hang mögöttem egy URHból:

Ott megy előtted a folyósón bukósisakban. KAPD EL!!! - és felgyorsuló lépések zaja is követte a szavakat. Lebuktam ez egyértelmű, de mi is a vétkem? Egyrészt ugye kikerültem a bizonségi ellenőrzést és mindezt biztos azért tettem mert 1500kg dinamit van rám csavarva. (ja kedves őrkutya haverok ha én most tényleg petárdázni mentem volna a 14.-re akkor most valakit csekély mulasztásért felelősségre vonnának, már ha maradna belőlle annyi amit felelősségre lehetne vonni) Az időközben a liftel leérkező, kigyúrt GI-JOE csapat gumibotokkal hadonászva üvöltött velem és bíztatták a pocakos "nyugdíjas rendőr" kinézetű fogvatartóm, hogy vallasson ki, hogy sikerült kijátszanom egy "A bisztonsági szintű" beléptetőrendszert. A fiúkat elnézve ebből még egy jó kis ruha is kinézett, de szerencsére az öreg elővette az eszét. Egyik kezemben boriték, másikban sluszkulcs, a fejemen sisak és irányban a parkoló felé ballagtam mielőtt közellenséggé avanzsáltam elő...

"Hagyjátok békén, csak a munkáját végzi" felkiáltással kikísért a Pacihoz. Közben megtudtam, hogy a -3.-on csak a teherautók parkolhatnak, nekem a -2.-on kellett vona megállni (ahol nincs bejárat), és gyalog lemenni a -3.-ra és ott átesni a biztosági ellenőrzésen. A -1.-en lévő törött ajtózárról UGYE NEM tudok semmit? A -3.-on mentem be ezek meg aludtak és azért nem vettek észre, UGYE? Erre csak helyeselni tudtam persze.

Montdák már nekem, hogy ez egy veszélyes szakma, de a "biztonsági őrség" mit veszélyfaktor eddig fel se merült bennem... ;) Lionel the "terrifying terrorist" :)

Ez megvan? Szerintem zseniális!

 

Szólj hozzá!

Címkék: london motorosfutár

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr842518792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása