HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Lassan megint hétvége, Deauville Devil újra támad!

2011.04.07. 23:39 Lionel North

A hétvége emlékezetesebb eseményei véget értek azzal, hogy "hajnalban sovány vadmalac vágtában" elmenekültem a padtól ahol az éjszakát töltöttem. A haza vonatozás kicsit hosszabbnak ígérkezett mint idefelé. Hiába 80Km-rel rövidebb az út mint Manchesterig volt. Azt az akadályt a Pendolino 200km/h-val vette átszállás nélkül. Visszafele viszont 4 átszállás amiből az egyik "vonatpótló autóbusz" és a többi is helyi személyvonat, sokkal szerényebb sebességgel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Pendolíno-t egyébként ugyanaz az Alstom gyártja aki a 4metró kocsijait. (Mellesleg a londoni metróban se kevés Alstom kocsi közlekedik, itt vajon miért jók?) A forgalomba állítás itt se volt bonyodalommentes. A vonat tervezési sebessége ugyanis 230km/h, de a pálya nem alkalmas ekkora sebességre. Érdekes módon mégsem kiáltották ki azonnal selejtnek a vonatot, csupán korlátozták a menetrend szerinti sebességét "szerény" 200km/h-ra...Az már csak apró ráadás, hogy én aki a tájékozódóképességemből élek, rögtön az első adandó alkalommal rossz vonatra szálltam...

Hazaérve két zacskó gumicukrot kellett felfalnom mire helyreállt a lelki békém.

Chris (az eladó) még szombat este felhívott, hogy sikeresen hazaértem-e? Ki kellett ábrándítsam. Viszont nagyon korrektül viselkedett azonnal megkérdezte küldjön-e pénzt vagy egyéb segítséget. Türelmét kértem, hiszen fogalmam se volt még mekkora a kár. Nem várta meg míg kiderítem, ma megjött a csekk, mellette egy bocsánatkérő levél és a költségtérítés az alábbiak szerint: egy komplett bontott motorblokk ára, szállítási költséggel + a beszerelés ára + a vonatjegy ára. Nem gyenge hozzáállás, még távolról sem biztos, hogy cserélni kell a blokkot, a szervizben is azzal vigasztaltak, hogy tudnak olyan Deuvilleről ami hűtés nélkül megjárta nyáron a Francia riviérát és hazahozta a gazdáját! (akárhogy nézem az minimum 2500km respect) Nálunk mikor csinálna egy eladó ilyet?! Esetleg ha bepereled számla ellenében kifizeti a javítást, nem hogy a létező legrosszabb forgatókönyvet feltételezve, mindent kifizet, önként, előre. (ugyan nem ismerem az angol törvényeket, lehet hogy nem volt annyira önkéntes a dolog? de nem hinném)

Már régebben is sejtettem, hogy biztosítást azért köt az ember, hogy megnyugtassa a lelkét és nem azért, hogy baj esetén használja. Miután eltelefonáltam három nap alatt £13.50 végre visszaigazolták az élő biztosításom, de jobbnak láttam magam megoldani az ügyet. Megveszem az alkatrészt (vonatjegyet retúrt vettem mindössze +£1 az egyirányúhoz képest a helyszínen váltva) visszavonatozom, beszerelem és simán hazajövök Devilkével. (Hö-hö optimizmusom már-már a gyengeelméjűség határait súrolja.) Utánanéztem az alkatrésznek a neten, £52,50 + postaköltség az utángyártott vízpumpa fedél. Igen ám de 6-7 munkanapra vállalták volna a szállítást. Felhívtam a helyi Honda kereskedést: "ha megrendelem, £81 lesz és itt van holnapra", volt a válasz. Uhh mit lehet itt tenni? Elhatároztam, hogy megrendeltem. Ha várok még egy hetet, akkor többet bukok a Teve bérleti díján, mint amennyivel olcsóbb az utángyártott. Arról nem is beszélve, hogy gondolom Rory se lenne felhőtlen boldog, ha plusz egy hetet foglalom a helyet a garázsában. A meglepetés akkor jött mikor visszahívtam a Honda kereskedést, ezerrel bocsánatot kértek a félretájékoztatásért, félreértettek és a "vízpumpa házra" adtak ajánlatot, a fedél £48 lesz. Mivan? A gyári Honda alkatrész olcsóbb mint az utángyártott?

 

Mindjárt itt a hétvége kalandra fel!

 

Néhány kép a túráról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: anglia közlekedés wales london biztosító alkatrészek úriemberek

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr12808566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robis 2011.04.08. 22:08:50

Hát apám olvasom a blogodat, nem semmi manus vagy. Gratulálok az eddigiekhez és remélem több komoly gondod már nem lesz. Olvaslak tovább.

Lionel North 2011.04.08. 22:36:57

Köszönöm.
De hol olvastál komoly gondokról?! ;)

Robis 2011.04.09. 18:53:52

Azért ha nincs hűtés egy vizes motornál, én megijedek. Nagy malacod volt, hogy nem állt be a paripa szíve.

kiisb 2011.04.13. 08:58:42

@Robis: Ahogy elnézem, még csak melegít a csóka. Lesz neki még kalandja, hidd el. :)
süti beállítások módosítása