HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Day by day

2011.04.19. 23:31 Lionel North

Mivel is telnek a napjaim mikor semmi extra nem történik? (Habár a külső szemlélő számára úgy tűnhet ezeknek a napoknak a száma elenyészően csekély, azért mégis van belőlük bőven.)

Először is építem a szociális kapcsolataim és lányokkal barátkozom:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...nem tehetek róla, a kandúrok valahogy nem állnak szóba velem. ;) vagy mire előkerítem a telefont a fényképezéshez, elillannak. Így vagyok a veterán autók többségével is sajnos: Ha nem áll, nincs fotó. (és még sokszor akkor sem, mert ugye nekem is meg kell tudni állni ami nem mindig egyszerű...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha már autó, vannak ám itt a veteránok mellett futurisztikusabbak is. A Heathrow 5 terminálja és parkolók között közlekednek ezek a teljesen automata járgányok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fényképek "kémfotó" jellege nem véletlen sajnos. Egyelőre tesztüzemben rongyolnak, utasok nélkül, nem nagyon engednek a közelükbe. Frankeinstein komplexus? Ezen a képen ráadásul úgy néz ki mint egy gonosz ufó!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


VESZÉLY

Az automata járművek képesek ölni

 

No persze azért mindig megtalálom a módját, hogy olyan helyen kolbászoljak ahol semmi keresnivalóm. Ha már ufó a téma szerintem ebben tuti azt boncoltak:

 

Nem vagyok benne biztos, hogy akarom tudni mi van  a lepedő alatt. ;)

 

 

 

Na de térjünk még vissza egy kicsit az eredeti témához, a nem mindennapi járművekhez. Sikló angol interpretációban. Miért is kéne lépcsősre építeni a kabint, ahogy a világ többi részén (pl a budai vár oldalában) megszoktuk, mikor alá is lehet támasztani?! No comment...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor a vízparton vagyok, akkor természetesen lakóhajóról is szoktam álmodozni. Konkrétan erről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyakorlatban, persze addig se nagyon jutok, hogy a kekszem megvédelmezzem az éhenkórászoktól:

 

Meg persze hülyeségeket fényképezgetek, mint pl. ez a felirat:

 

 

 

 

 

 

 

 

A bank fiók ideiglenesen be fog zárni 1992 november 27-én 14.30-kor (...)

Mára én is "ideiglenesen bezárok", de ígérem nem fog 19 év eltelni a következő frissítésig.

Meg tudja nekem valaki mondani miért van szétcsúszva a végleges variációban a szerkesztőben tökéletesen összefüggő blog? Pl. a rozsdás Bömös és a Heathrow vagy a Sikló és a hajó közt???

Szólj hozzá!

Címkék: autók veterán autó london állatok madarak automata macskák lakóhajó

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr342850930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása