HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY(ek)

2011.05.12. 07:51 Lionel North

Heh, vagy inkább felszólítás? :)))
Tessék szavazni!
Napi több tucat látogató és csak 12 szavazat?!
Hogy döntsem el így, hogy legyenek-e dél-amerikai és észak-afrikai kitérők az otthoni események szüneteiben?

Most megyek orvoshoz, szurkoljatok!

ui: Ja és ha esetleg lenne valakinek elfekvőben egy működő laptopja, amit egy szegény sorsú író számára fel tudna ajánlani adományként, azt alázatos hálával elfogadnám. Ugyanis az enyém 3 hónapi betegeskedés után tegnap este végleg elhunyt. :(

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr232897536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szeltik 2011.05.13. 23:59:11

Szia Lionel!
Sajnálom a Veled történteket, pláne, hogy meg kellett válnod a "Nagyseggűtől"! Remélem ez a "kis" egészségügyi intermezzo nem szegi kedved, és továbbra is kamatoztatod írói vénád. Én nagyon élvezem minden betűjét. Nem tudom milyen telefonod van, de én a fényképezőgéppel se tudok ilyen jó képeket csinálni - külön gratula hozzájuk! Mihamarabbi gyógyulást, és egy újabb, hálás "Nagyseggűt" kívánok Neked.
Jó pihenést otthon! :)

wicuskah 2011.05.14. 22:36:11

szurkolás: ON
szavazás: DONE
one stupid question: Az olvastam/hallottam, hogy magyar bank Visa kártyájával lehet Londonban bármilyen atm-en keresztül pénzt felvenni. Erről tudsz valami infot?
Keep On! Bye!

Vicky, who is always full of questions :)

Lionel North 2011.05.15. 00:12:04

@szeltik: Sose sajnáld a Nagyseggűt, majd jön helyette egy kezesebb darab. ;) Amedig nem kezem/lábamtól kell megválni, addig nincs komoly gond! A kedvemmel nincs baj, meg most ráadásul ráérek írni, némi gond ott mutatkozik, hogy két kézzel se voltam az a kifejezett villám... Úgy tűnik a kezek száma és a gépelés sebessége nincs egyenes arányosságban, valami exponenciális görbe lehet a háttérben. ;)
Köszönöm szépen a dícséreteket, igyekszem a jövőben is rászolgálni.

Hümm... A régebbi utazások opciót úgy értettem, hogy az otthoni (várhatóan csendesebb) események szüneteit töltöm ki Brazil és egyéb kalandokkal. Lehet hogy félreérthető voltam?

Lionel North 2011.05.15. 00:12:52

@wicuskah:
Bankja válogatja, de általánosságban elmondható, hogy lehet csa" nem érdemes.
1. Rá fogsz csodálkozni, hogy a Keleti-pályaudvaron "túrista fosztogató maffiózó"ként aposztrofált arab pénzváltó árfolyama, Terézanyai jóságú a saját bankodhoz képest.
2. Ezek után még "szerény" kártyahasználati díjat fog felszámolni a bankod.
3. Az angol legalább kiirja, hogy az ATM használat £2 ha fizetős az autómata. Van ingyenes is csak nem magyar kártyára találták ki...
Az Angol bank egyébként humánusabb. Az alapcsomag általában ingyenes, szolgáltatásai:
- számlavezetési díj
- internetbank
- átutalás (belföldi!)
- kártyadíj
- kártya pótlásának első díja
- kp felvét fiókban
- ATM használat
- és természetesen vásárlás
Mi kellhet még?
Külföldi átutalás? Na itt ugrik egyet a szemed £20 átutalási díj kissebb összeg esetén, nagyobb öszegnél valamilyen %-ot vonnak.
(na otthonról se jobb a helyzet)
Ha nagyon akarsz haza küldeni pénzt annak más a módja...

Lionel North 2011.05.15. 00:22:32

@szeltik: Ja és a fotók. Semmi extra Nokia C5 vannak nála 100x jobb fényképezős telefonok. Kezdő kézben azért egy kompakt gép többet tud, de ha kicsit megszokod (és kb. a képek 2/3át kivágod a kukába) jó vágással akár (alulról) megközelíthető vele egy olcsó kompakt gép színvonala. ;)
A szomorú inkább az, hogy van köztük néhány <5% amit profi tükörreflexes géppel követtem el még se látszik egetverő különbség. :(

Lionel North 2011.05.15. 00:24:27

@szeltik: Ja és a fotók. Semmi extra Nokia C5 vannak nála 100x jobb fényképezős telefonok. Kezdő kézben azért egy kompakt gép többet tud, de ha kicsit megszokod (és kb. a képek 2/3át kivágod a kukába) jó vágással akár (alulról) megközelíthető vele egy olcsó kompakt gép színvonala. ;)
A szomorú inkább az, hogy van köztük néhány <5% amit profi tükörreflexes géppel követtem el még se látszik egetverő különbség. :(

szeltik 2011.05.15. 19:58:54

@Lionel North: Azért egy kicsit mégis! :) Nagyon tetszett fehérben. Én egy fekete, fiatalabb verzióját hajtom(tanám), persze messze nem annyit mint Te! Annyit én a buszt hajtom, amit a senekem alá tett a cég. És a "gondtalan" szabik alatt próbálom bepótolni a lemaradást!
A régi történeteket hasonlóan értettük - bár nekem mindegy, hogy milyen indokkal írod, csak írjad! :D

A képekről. Hasonló tapasztalataim vannak nekem is a két kamera különbségéről, habár...! Amit a Nikonnal (D50) csinálok, szinte "szőrszálhasogatásig" nagyítható, pedig csak 6,1 Mp-s. Karácsonyra kaptam egy kis compactot (Sony valami), és hiába 14 Mp-es, és hiába 3,5 Mb egy kép, ahogy elkezded nagyítani már "kásásodik" a kép. Bosszant a dolog! Az igaz viszont hogy nem kell egy komplett táskát cipelni 3 objektívvel, statívval, stb. Bal felső zsebben elfér. Valamit valamiért! :)

szeltik 2011.05.15. 20:05:11

Ja! Az ország melyik részén műtteted(?) a kezed?

szeltik 2011.05.15. 20:05:49

Mármint ha kell! :D

kiisb 2011.05.16. 10:39:32

Nézem a szavazást, olvasom a hozzászólásokat, és felötlött bennem egy kérdés. Ha London blog, akkor szóljon Londonról, ha 2010, akkor szóljon 2010-ről?

Gyerekeeeek... Ez a srác olyan kalandmágnes, hogy szinte mindegy hol van, csak ossza meg velünk az élményeit. Tőlem akár a pelenkázásról is írhat, mert biztos vagyok, az sem lesz számára hétköznapi. (Főleg nem gipszet karral.)

Szóval, jöhetnek a korábbi sztorik is dögivel, ÉS a friss hazaiakat is biztos szívesen fogjuk olvasni.

Lionel North 2011.05.16. 18:13:29

@szeltik: A kompakt gepen a keperzekelo lapka pixelszamat egy bizonyos hatar felett frankon "parasztvakitas"nak tartom. A 3mm atmeroju optika nem fog jobb kepet razolni ra, hiaba az egekben a pixelszam. A Nikon 50mm-rel nagyobb (alap kit)optikaja se biztos, hogy kiszolgalna egy nagyobb felbontasu ccd erzekelot. Hiaba minden a meret marad a donto, telefont tudok mindennap magammal cipelni, DSLR-t nem. :(

A szavazas jelenlegi allasat elnezve termeszetesen folytatom a blogot az otthoni esemenyekkel, de ha epp nem tortenik semmi jonnek majd regebbi kalandok is.

Budapest lesz a dologbol. A Janosban anno a Deak Tamas doki foltozott ossze. Ahogy neztem meg mindig a Janosban van (hiaba baleseti ortoped sebesz ritkan nyit maganrendelot) csak azota nem szimpla doki hanem adjunktus. De csak lesz mar ram ideje meg ha o is a gore-helyettes?

Lionel North 2011.05.16. 18:16:06

@kiisb: Pedig frankon fogok igyekezni, hogy a gyerek ne "tulelesi gyakorlat"kent fogja fel mikor az apja torodik vele! :)

kiisb 2011.05.16. 19:46:21

@Lionel North: Tapasztalatból mondom, az sem lesz nehezebb, mint az út szélén vízpumpafedelet cserélni. ;)

Lionel North 2011.05.18. 13:21:36

@kiisb: Na igen, de ha a vízpumpafedélből letörök egy darabot nem nagy kaland. Némi pénzveszteség pótalkatrész oszt' jólvan. Tartok tőle, hogy a gyereket nem ilyen egyszerű "szerelni".
Arról nem is beszélve, hogy ha a vízpumpafedelet rongálom, azért nem öl meg az asszony....

szeltik 2011.05.21. 15:10:53

@Lionel North: Nem a Dokik miatt kérdeztem. Azokat - hál' Istennek - nem ismerek túl sokat. A gyógytornában tudtam volna segíteni a párom által, ha délebre vagy (Szeged). Bár a babavárós előkészületek elég tornát fognak biztosítani - szerintem! :)
süti beállítások módosítása