HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Az angol beteg (ebcsont beforr)

2011.05.23. 15:39 Lionel North

Hát ezt operálni kellett volna... - hangzott el a Doki előzetes véleménye a "zárójelentésem" olvasva. Más kiindulási alapja ugyanis ezen a papíron kívül nem volt. Hiába hoztam magammal a St.Tamás kórház által CD-n kiadott leleteim, ezek megtekintésére alkalmas számítógépet (2011-ben!) nem találtunk az osztályon! Pedig a kintiek előrelátóan gondoltak, rá, hogy máshol más digitális diagnosztikai rendszer működhet, ezért egy butított szoftvert is mellékeltek a leletek mellé.

System requirements for PCs:

  • Intel Pentium processor

  • Microsoft Windows 98 Second Edition, Windows Millennium Edition, Windows NT 4.0  Windows 2000, Windows XP Professional or Home Edition,

  • 32MB of RAM (64MB recommended)

  • 60MB of available hard-disk space

  • CD rom

Hogy mennyire butított a szoftver azt jelzi, hogy a minimálisan szükséges Win98SE 1998-ban (tehát 13éve) jelent meg. De idáig el se jutottunk CD olvasó híján. Digitális diagnosztikai rendszer? Kicsit macerás "angol beteg"-nek tűntem az analóg, kézzel hívott, rtg felvételek világában. ;) A digitális-analóg konvertálás így ugyan elmaradt, de szerencsére ha a digitális felvételek nem is voltak elérhetőek, az eredeti (analóg) törött mancsot is magammal hoztam, (mindenféle hátsó szándék nélkül, csak úgy megszokásból) így készítetthettünk Mo. kompatibilis, fény felé tartható, új képeket...

A doki az elkészült felvételen igencsak elképedt és megállapította, hogy ilyen törésnél a tapasztalat szerint nem rendeződnek spontán a dolgok, de ezt ő se műtötte volna olyan szépen áll.

Spontán, mi? Hány éves vagy te herceg? És még mindig hiszel a csodákban? - viszont még mielőtt felvilágosíthattam volna, így folytatta:

Ki mondta, hogy lassan gyógyul ez a törés? A kezelőorvosod? Biztos háttal ült a röntgenképnek... - hangzott el a sokkal megnyugtatóbb diagnózis. Egyébként lehetséges, hogy a két hete lerövidített gipsznek és az azóta tornáztatott ujjaim hatására ismét meginduló rendes keringésnek, köszönhetően indult be a gyógyulás, de ez a korábbi felvételek (megtekinthetőségének) hiányában feltételezés marad a részéről. Mindegy a lényeg, hogy a mai felvétel alapján gyógyul!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr192930930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.sebi 2011.05.25. 12:22:51

örülök hogy gyogyulsz és nem kell müteni lehet hogy kellet volna vigyél egy pc is hogy megbirják nézzni a rontgened :-)

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2011.05.28. 09:24:39

Örülök hogy nem kell műteni!
Amúgy meg ennek megvan a reciproka is mikor az otthoni főleg latin nyelvű zárójelentést az angol orvos forgatja mint a bűvöskockát hogy hátmiez. :-)))

Lionel North 2011.05.28. 13:50:17

@ChristineK: Lássuk be azért egy magyar orvosnak több esélye van rájönni egy angol-latin szövegből a lényegre mint egy latin-magyar-ra egy londoni orvosnak. ;) Habár ahol az ortophaedia-t "fracture clinic"-nek hívják ott minden megtörténhet. ;)
süti beállítások módosítása