HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Péntek 12. Lucky day

2010.11.12. 23:55 Lionel North

Ma reggel sütött a nap és a saját fejem után álltam neki állást keresni. Gugli: "temporary job agencyes" Nem keresek állandó állást egyelőre. Egyrészt mert ugye várok a jogosítványomra majd akkor... Másrészt meg vészesen gyorsan fogy a pénzem (nem nem ejtettem meg újjabb vásárlást) de nem kéne a tartalékomból finanszírozni azt a 3 hetet míg megjön a jogsim, plusz még nem garantált az azonnali kezdés jogsival sem. Egész kellemes kis listát sikrült összeállítani, "bármi érdekel" felkiáltással, gyakorlatilag csak a "nanny" ügynökségeket szórtam ki a találatok közül. Ja és az "office Angels" sem volt valamiért szimpatikus... A többi maradt.

Rögtön az első helyen volt egy "industrial cleaner" (ipari takarító) pozíció. Pont nekem való kezdésnek! Megmosolyogtak ugyanis a "tapasztalat előny" kitéltelt úgy értetette az ügynökség, hogy minimum 1év UK referenciákkal igazolható tapasztalat szükséges.  A lelkesedésem sokat lohadt, refencia kell egy puceváló álláshoz is?! Come on man! (Ne má'!)

Du 3-ra 16 elutasításban volt részem (nem számítva a Hammrsmith Minicab plakátját ahol szórólapozáshoz kerestek embert, napi Ł20 ért. A főnök csütötökig "a szigeten kívül van", de azért elkérték a számom) nem volt őszinte a mosolyom mikor eleredt az eső.

Aztán megtörni láttszott a jég. Az Admiral group (17 The Mall, Ealing W5 9JP) ajánlottak egy 4 órás konyhai kisegítő pozíciót. Nehéz ügy ha 8 órás lenne akkor nekem nyóc' ez is meló, de 4 órában piszkos kevés a pénz... Gondolkodom rajta.

Premier Events (41 Brodway, Ealing W5 2NP) ajánlott pozíció "Safety Steward" (na ezt hogy fordítom le?!) végülis mindegy a munkábaállás előtt 1 hetes tréningen kell résztvenni. Trénig a jövő héten, mire munkábba állnék megjönne a jogsim. Next please.

A következő ügynökségnél csak irodai munkákkal foglakoznak, de a kedves recepciós hölgy tényleg akar segíteni és átirányít a szomszédba. Ez az ügynökség nincs rajta a listámon és az utcáról sem észrevehetők csupán a kaputelefonon virít: QS (Quality Staff)

 

 

 

 

 

 

A honlap szép tiszta...

QS (4-5 Central Chambers, Ealing W5 2PJ) A kérdésre miszerint milyen munkát keresek a szokásos "bármit amihez egy erős egészséges férfira van szükség, azonnali kezdéssel" a szokásos mosolyt itt is megkapom válaszul, de valami furcsa... Nem kiröhög, hanem...?! Állásuk nem nagyon van, de ha tényleg bármit elvállalok: volt itt egy jelölt, aki mégse tud kezdeni, ráérek-e hétfőn és az egész jövő héten?

Tulajdonképp semmi dolgom...

Ez esetben hétfőn kezdhetek, ha vállalom:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... a meló már nem annyira.

Hát ugye ez is munka. Hivatalosan bejelentve, biztosítva leszek (TB), addig se fogy a pénzem míg a jogsim várom. Hétfőn kezdek!

Köszönöm Andy!

Szólj hozzá!

Címkék: munka london állás álláskeresés

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr892445612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása