HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Deja vu

2010.11.24. 20:24 Lionel North

Reggel 3/4 7re berobgtam a depoba. Wayne (a főnök) közölte, hogy várnom kell rá. Addig vártam rá míg szinte mindenki elfogyott, csak négyen maradtunk... A másik hárommal 8kor közölte, hogy ma már nem lesz munkájuk, menjenek haza. Csak én maradtam. Hmmmm... Már reménykedni kezdtem, miért is maradtam még itt, mikor övön alul megérkezett a csapás. Hát munka az nekem se jutott, de meg akarta mondani, hogy "nincs harag a tegnapi miatt, csak hát 4 ember jött ma vissza betegszabiról és meg kell értsem, hogy az ideiglenesek hátrányban vannak az állandókkal szemben" majd hívnak ha jut valami. Erre ment el reggel 1.5 órám? Ha be se megyek, legalább kialszom magam.

Visszaminősültem álláskeresővé. Hm ismerős az állapot...

Az ügynökségen vázoltam a helyzetem. Andy nagyon együttérző volt, de hát nem tud adni semmit míg nincs jogsim. Az még egy hét:( Reméljük hamarabb megjön "fingers crossed"!

Errefelé a "fingers crossed" (keresztbetett ujjak) jelentése: reméljük, szurkolunk neked vagy ilyesmi. (sztaki szerint: reméljük hogy sikerül, gugli szerint: drukkolás, szerintem: keresztbetett ujjak) Még szerencse, hogy valahol olvastam róla korábban, mert különben a megértésére annyi esélyem lett volna, mint "vakegérnek a macskás házban".

Ha az agency nem tud segíteni, jöjjön a gumtree.

A "nagymotoros futár" melók piszkálták a fantáziám már otthonról is. Teljesitményarányos bérezés, "túlórákkal" akár 12órás munkanap, 6 napos munkahét. Ez így nem hangzik túl jól, de egy érettségivel más esélyed nem sok van a minimálbérből  kiemelkedni itt se. A jogsim már csak napok kérdése lehet, tehát itt volt az ideje szétküldeni a CV-m. Az e-mail elküldése után 20 percen belül hív Mark "genereal director (ügyvezető igzgató) West End Couriers"-től.  Mondjuk tudnék kezdeni azonnal?! A levegőt kapkodtam meglepetésemben, szóval izé tudnék, de a jogsim szóval még nem jött meg izé... De már két hete, hogy elküldem már csak napok kérdése! Mark nagyon akarhat valamit (remélem futárt) mer' azt mondta menjek be holnap 10.30ra. Rajtam ne múljék!

 

13 komment

Címkék: london állás álláskeresés

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr662470880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiisb 2010.11.25. 00:08:17

Itt nem működik a doboz bon-bon?

pola12 (törölt) 2010.11.28. 14:06:14

szia! továbbra is nagyon jó amiket írsz és don t give up:)

abiscezs 2010.11.28. 17:26:36

szia, jó a blog nagyon!

melyik ügynökséggel állsz kapcsolatban (Andy) aki ilyen készségesen foglalkozik veled?

engem általában csak leráznak :) :(

Lionel North 2010.11.28. 21:32:06

@pola12: Köszönöm szépen! :)
Eszem ágában nincs feladni! Csak hát néha túl fáradt vagyok estére az íráshoz. :(
De igyekszem nagyon, főleg mikor látom, hogy olvastok!

Lionel North 2010.11.28. 21:38:23

@abiscezs: Hm... Látom kimaradt a péntek 12.-i postom.
Quality Staff (4-5 Central Chambers, Ealing W5 2PJ)
Többnyire engem is kivágtak mindenhonnan, de van egy olyan érzésem, hogy rosszul fogtam neki. Ha olyan kétkezi munkára jelentkezel, amit nem tud megcsinálni egy betanított munkás és mellé nem lehet eladni angolul egyből megnő a "népszerűségi indexed" a szakmunkákra specializálódott ügynökségeknél. (Mondjuk a titkárnő közvetítőben konkrétan kiröhögtek, de én nem olvastam el mi az iroda profilja. Az is igaz, hogy nem volt annyira egyértelmű mint az "office angels" esetében ;) )

abiscezs 2010.11.28. 23:56:39

@Lionel North: őszinte leszek. nagyon tetszik hogy ilyen lazán fogod fel a dolgokat, én már itt vagyok egy ideje (2 hónap) de valahogy elkerült a szerencse vagy én vagyok teljesen béna a munkakereséshez, az internetes kommunikáció meghalni látszik, egyszerűen nem válaszolnak az emailekre, nem marad más mint a személyes utánajárás, a hegy menjen mohamedhez :) van egy munkaszerződésem de azt meg jegelik, mindig azt mondják hogy "majd a jövőhéten kezdődik a munka", persze a rendelkezésreállást meg nem fizetik meg.

Lionel North 2010.11.29. 21:36:21

@abiscezs: Nem lehet ezt másképp felfogni mint lazán! Jobb lesz nekem attól, hogy megállapítom megint nem dolgozom és megint hozzá kell majd nyúljak a héten a tartalékomhoz?! Nem! Sőt ha görcsölni kezdek akkor csak rosszabbul érzem magam. Tehát csak lazán: "az ember sorsa az ami a sorsa" ami tied az úgyis jön! Más kérdés, hogy ennek örülni fogsz-e vagy sem... ;)
"Nem kell beszarni! - mondta a papagáj a macska szájában."

Lionel North 2010.11.29. 21:40:51

@abiscezs: Ja az internetet az felejtsd el! A nyakukra kell járni telefonon és ha időd engedi személyesn is! Az internet arra jó, hogy ha már van helyed küldözgesd a Cv-d hátha... De addig is naponta nyúzni őket és nem várni "majd a jövőhétre"!
Menj tovább, százával vannak még agencyk, mit veszíthetsz?!

abiscezs 2010.11.30. 01:07:41

@Lionel North: teljesen igazad, menni kell. Hát nagyon kiváncsi vagyok a motoros futár élményeidre, én is gondolkoztam rajta, de most gyilkos hideg van hozzá, kellene ruha, sisak, kesztyű ami megint csak nem kevés kiadás... Te megvásároltad ezeket vagy merészen utcai ruhában (hideg és csapadék miatt merész) fogod nyomni? Sisak akkor is kell. A tájékozódási tapasztalataidra is kíváncsi leszek, mert motornál nincs idő GPS t nézegetni... üdv.

Lionel North 2010.12.01. 01:50:52

@abiscezs: Na hát akkor talán folytassuk a mai posztommal. :)
Lesz részletesebb is, csak ma már nem bírom...

Lionel North 2010.12.05. 00:26:48

@abiscezs: Remélem elég részletesen sikerült válaszolnom a kérdéseidre?
Kérdezz csak ha kimaradt valami! :)

abiscezs 2010.12.05. 13:24:14

@Lionel North: abszolut részletes. Igen, engem a mefelelő öltözék hiánya gátol meg abban (és persze az időjárás) hogy motorra üljek. Otthon van arleness ruhám, de az is csak alátöltözve/tuningolva bir ki +5 fokot, itt a -2 ben már nem hiszem hogy kibirnék tartósan 6-7 órát. Biztos van megfelelő ruha erre is, de ahogy irtad, ez minimum 800 - 1000 font (csizmától a kesztyűig bukosisakon át). A másik ami engem elijesztett ettől, ahogy ezek nem tisztitják az utat... csütörtök, péntek olyan hó/jégfoltok voltak a külvárosban hogy arra motorral rémálmaimban sem szeretnék rákerülni. De nyáron szivesen csinálnám ezt a futárkodást, mert szeretek motorozni én is.

De tuti nagyon fárasztó lehet.

Hány címet kell megcsinálni 1 nap kb? Utanként fizetnek bizonyos %-kot?

Motornál a GPS szerintem használhatatlan a belvárosi forgatagban, az mire újrakalkulálja magát... szerintem egyszerűbb egy tanktáska, fólia, és mögötte 2-3 nyomtatott térkép hogy rá tudj pillantani pirosnál.

További sok sikert és posztolást ide!

Lionel North 2010.12.09. 23:57:20

@abiscezs: He-he. Jégfoltokat mondtál? Nekem sokkal jobban tetszett mikor le kanyarodtam a főútról és 4-5 kölyök jött szánkóval szemben! Vagy amikor a letaposott hó másnap felolvad egy kicsit napközben és este tükörjéggé fagy vissza. Na ezeket csíptem nagyon.
Van az 10-12 is, de értem már haza 10kor (kezdés 8kor) Nem állítom, hogy nincs rajtam 3 gatya és 3 pulóver "alá öltözés" gyanánt. És a kellemes meleg érzeted ugrik ha lemegy a nap az autópályázásról nem is beszélve.
Nem kell másfele menni és akkor nem kell "újratervezzen" a gps. :) Vagy ha tudod miért mész másfelé, akkor meg a gps fölösleges. ;)
A GPS-ben az a poén, hogy tudja az irányítószámokat. Kezdőként kapsz egy ilyen címet, hogy "Royal Courts of Justice, Strand" Végülis csak 1,5km hosszan kell csak lesd a házakat, ha nem ismered az épületet. De ha a gps tudja hol van "WC2A 2LL" máris más a leányzó fekvése. A környéknél maradva a Temple se egyszerű, a London A-Z kinagyított részén is csak akkor találod meg az utcát ha már jártál ott. De címzésnél ritkán bajlódnak utcanevekkel "Temple+ház neve" oszt' jolvan! A kapuőrség azért szerencsére tudja hol van. Viszont ha kapsz egy jó kis "vidéket" este 9kor és a cím mondjuk "Bastians, Hampton Court Road, Hampton Court" na arra szokás mondani, hogy "rákeféltél". Megtalálni a Bastians nevű magánházat, egy 2km hosszú utcában, ahol a közvilágítás nem ér el a kapualjakba, egy olyan helyen ahova a számozás áldása még nem jutott el hááát...
süti beállítások módosítása