HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Alkotói válság

2010.12.12. 23:53 Lionel North

Nem történik semmi különös...

Eltelt egy hónap, és még csak észre se vettem, csak most 5 nappal később. Annyi minden történt az óta, hogy fel se fogom, hogy csak alig több mint egy hónapja nem vagyok otthon!

Igazából csak a kaja fronton nem teljes a megelégedettségem. Na jó sok egyében is van mit javítani, messze még az idő mikor a kis családom is velem lehet majd, de ez még változni fog, érzem, tudom! Viszont kaja ügyben ezt egyenlőre nem érzem :( Főzni kéne, hogy változzon, de ez este 8 körül kicsit kilátástalan. Főleg, hogy 9ig általában a párrommal videotelefonálok. Maradnak a kész dolgok. Most jól bespájzoltam belőlük, Ł10ból megvan az egész jövő heti főtt kajám. Egy kis olasz (biztos ami biztos) és néhány kísérleti Britt kaja. (Cottage pie és Cumberland pie majd kipróbálom, ha kevésbé leszek éhes, jön a beszámoló) Vettem levest is. Végülis nem tudom mi volt a meglepő abban amit kaptam?! "Csirkehúsleves zöldségekkel" címkéről az embernek az "Újházi" ugrik be, nem egy sűrű, turmixolt sárgarépa alapban főtt krumpli és csirkehús amit Máltáról ismerek.  Málta meg ugye Britt gyarmat volt, erős Britt gasztonómiai beütéssel! Mit gondoltok melyik várt a dobozban? :) Nem is lenne vele baj, miután túltetted magad azon, hogy nem erre számítottál, de még ott marad a helyi konyha beteges vonzódása az ecethez! Így az alapvetően jó is lehetett volna (8/10) forró kis leveském, az ehető (5/10) szintre süllyedt. :( Basszus még a sült krumplira is képesek ecetet tenni! Tudom gusztus dolga, de a Nigella és Jamie Oliver által vezetett főzőműsorokban vajon miért nem láttam ilyet? :)

Vettem még sonkát, reszelt-sajtot és baguettet is. Igen ,jól sejtettétek, melegszendvics lett belőle, szép aranysárgára sült sajtal a tetején. ;) Kicsit tartottam tőle, hogy a reszelt sajt gyanánt azt az íztelen, gumira hasonlító (mozzarellának gűnyolt) valamit kapom amelyik némelyik pizza tetején figyel, de szerencsére a sajtokban eddig nem kellett csalódnom.

Elhatároztam, hogy a hétvégéim hasznosan töltöm, múzeum parkok kirándulás és ami belefér. Hát a mostani az piszok hasznos volt! ;) OK, kitakarítottam, lecsutakoltam Pacit (ráfért) és bevásároltam, de ezt leszámítva végig itthon döglöttem és Southpark-ot néztem. Ma reggel pedig olyan szépen sütött a nap, hogy mindenképp el kellett menni valahova, tehát el is határoztam, hogy nem maradok itthon. Aztán maradt elhatározás szinten a dolog.

Most, hogy kiveséztem a kaját és a dölést nem nagyon tudom miről írjak? A meló kezd egyforma lenni. Ok mindíg jönnnek új dolgok, de már nem olyan töménységben mint az elején. Egyre többször sejtem hol vagyok (na jó tudom is;) ) a "vakrepülés" korszaknak úgy néz ki vége, "kezdő"-vé avanzsáltam elő. :)

A jövő héten NI-interjú. Holnap meg kéne piszkálnom a főnököt, hogy valami megoldást találjunk ki rá, hogy ne menjen el rá az egész hetem! (Rajtam múlik hány napot dolgozom hetente, nincs fix munkaidő. De ha nem dolgozok heti 5 napot nincs 15% bónusz arra hétre és a motor bérleti díja is Ł50 lesz ami egyébként ingyenes.) Remélem egy "szombati műszak" megoldja a "ledolgozott heti 5 napot". Na de ezt majd holnap, minek előre izgulni?

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kaja london

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr872512111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása