HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Mennyből az any... ...anyád!

2010.12.24. 20:30 Lionel North

Sikeresen túlestem a koplaláson. Csütörtökön ugyan kiderült, hogy az a 4 munkanap  sokkal inkább 5 (vagy ki tudja mennyivel több) amit a csekkre várni kell. 

A futár srácok viszont bemutattak egy kellemes rabógyilkos "vállalkozó" kinézetű indiai úriembernek.

 

 

 

Ha valakinek esetleg segíteni kéne kire is gondoljon...A kép persze  nem hasonlít egyetlen valós személyre sem kizárólag a fantázia szüleménye!

 

Ő viszont azonnal, kérdés nélkül, az általam ismert legkedvezőbb ajánlatnál is olcsóbban beváltotta a 2. heti csekkem. Jóság-bőség-hapyness! :)

Aznap reggel már "gyanúval" ébredtem. Délután 3ra úgy döntöttem nem bírom tovább gyógyszer nélkül. Jóbarátom a paracetamol jóvoltából sikerült átvészelnem a nap hátralevő részét (több mint tíz éve, a műtétem óta nem kényszerültem ilyesmire)! A régen várt vacsora sem okozott túl nagy örömöt, csak bekapkodtam és húztam aludni. Reménykedtem, hogy csak egy "múló érzékenység". Anyád! Karácsonyi fogfájás! :(

Amire annak fényében meg is volt minden alapom, hogy elindulásom előtt egy havi fizetésnyi összeget hagytam ott a fogorvosnál. Átnézettem vele mindent és kicseréltettem a régi amalgám töméseket, nehogy esetleg idekinn kelljen vészhelyzetet elhárítattni egy vagyonért... Hát a megérzés jó volt, kár hogy nem sikerült a "megelőzés". Hajnali 2kor felébredtem, legszívesebben üvölteni lett volna kedvem! (Ráadásul pont egy olyan fog csinálta a balhét ami 10 évig panaszmentes volt, csupán a "biztonság kedvéért" cseréltük ki benne a tömést.)

Míg vártam az újabb adag paracetamol okozta békét. Nézegettem az utcán álló Pacit, (max  15 perc lehet vele a belváros ilyenkor?)  majd az internetet, 24 órás fogászat ügyében. Meglepő eredményre jutottam. Összesen kettőt találtam egy 8 milliós  világvárosban? Budapesten ennél csak a Király utcában több van basszus! Viszont a kettő közül az egyik magyarul is hirdeti magát és árlistájuk is van! No nem álmaim szerinti, de (saját bevallásuk szerint) nem számítanak itt helyben drágának. Az ilyen kijelentéseket szeretem ellenőrizni (na nem mintha lenne más választásom) percek múlva abban a  boldog bódulatban tárcsáztam őket, hogy londoni viszonylatban valóban méltányos áron fognak megszabadítani szenvedésemtől! (abba jobb bele se gondolni, hogy rosszabb esetben még "méltányos áron" is egy fél fizetés ugrik, de ez most nem lehet pénz kérdése) Üzenetrögzítő: "kérjük hagyja meg nevét és telefonszámát 15 percen belül visszahívjuk"  Nem tudom a gyógyszer mikor segített jótékony álomba. Reggel az ébresztő csörgésére, hörcsög-fazonra dagadt arcal ébredtem. A telefonon természetesen egy darab "nem fogadott hívást" nem találtam. :( Megint az optimista-naív énem osztotta az észt. :) Sebaj, biztos nagyon elfoglaltak szinte egyetlen 24órás rendelőként így karácsonykor, majd személyesen benézek. Meló délig, azt már csak túlélem némi segítséggel, aztán vadászok időpontot... Az első címem fél mérföldre volt a rendelőtől, éljen! Odarobogtam becsengettem és ajtót nyitott a GONDNOK! A rövid kérdezz-felelek játék eredménye: az lehet, hogy 24 órás a redelő de így karácsonyra mindenki hazament majd talán jövőre... Uhhh! Ez érdekes lesz.

Műszak vége. Karácsonyi ajándék gyanánt megkapom pénteken a fizetési csekkem (az előző kettőt is pénteken kellett volna) Pacit a garázsban kellet hagynom a Januári kezdésig, persze nem várhattam el, hogy több mint egy hétig nállam hagyják garázdálkodásra. Biztos ami biztos alapon meglátogattam az Indiai urat Paddingtonban, "abból nem lehet baj ha van nállam pénz" alapon. (a neten talált másik 24 órás rendelő ugyanis Kensingtont jelölte meg "vonzáskörzetnek" ami errefelé nem a magamfajta "éhezők" tanyája) Paracetamolos kábulatomban valahogy nem vonzott annyira a lehetőség, hogy magánrendelőben szabadítsanak meg  a nyűgömtől, a bennem lévő (zsugori) kisördög bíztatott, hogy szerezzek tapasztalatot az állami ellátás terén. NI (TB) kártyám ugyan még nincs, de a járulékot azért az ideiglenes számom alapján is levonták, igazán megérdemlem! ;) Ha már Paddington akkor a St. Mary Kórház az első ami útbaesik. Itt a recepción felvilágosítottak, hogy a Euston és a Tottenham Ct Rd. Sarkán lévő "UCLH (londoni egyetemi kórház) foglalkozik dental emergency-vel". Valaki legalább foglalkozik vele, ez is nagy szó. :) A St. Mary és otthoni János korházzal erős hasonlóságot mutató állapota után a Euston Rd.-on lévő irodaházra emlékeztető modern üvegépület csak tovább növelte az optimizmusom. Az Euston-ról nyíló recepción közölték, hogy DE (Dental Emergency/Fogászati Vészhelyzet) csak hétvégén van nálluk, ilyenkor a 66 Hampstead a megtámadandó. Fel se merült bennem más, minthogy a kórház egy másik épületébe küld át (hiszen alig egy saroknyira volt a cím) annál nagyobb volt a meglepi, mikor egy kis magánrendelőt találtam a címen ami természetesen délben bezárt (jelenleg 15:00 tatunk). Kicsit reményvesztve mentem be a szomszédban lévő patikába kérdezősködni, közben arra gondoltam, hogy a táskámban ott lapul az "úri" 24órás rendelő száma, talán nem kéne tovább húzni a felhívásukat. A patikában készségesen segítettek és hosszas telefonálgatásba fogtak. 15 perc múlva mikor már elszállt minden reményem, megkérdezték el tudok-e jutni Kentish Town-ba? Londonban van? Akkor simán! Bárhová csak végre valaki... Hát jó itt a cím, csak szedjem a lábam mert már nincsnek ott egy órát sem. 15:18 Uff...

2 Bartholomew Rd. A navi szerint alig 1.5 mérföld, Camden Town szomszédságában. Az barátságos, még akár gyalog is simán abszolválom, de nicsak pont jön a busz. Nagyszerű! Karácsny lévén üresek az utcák, 5-10 perc múva ott leszek! 15:20 Már megint a kis naív Lionel. :)

Camden Piaca megérne egy külön posztot, meg is fogom ejteni előbb utóbb! Most elég annyi, hogy az amúgy üres városban a Camden főucájára érve (valószinüleg a last minute karácsonyi piacolóknak köszönhetően) valami embertelen dugó fogadott! 15:31

15:47 Mindössze 0,9, mérföldnyire a céltól egyhelyben állunk több mint negyed órája! Könyörgőre fogom a dolgot a sofőrnél, engedjen le a buszról! De nem hat semmi, tartja magát a kiplakátolt szöveghez: "Sofőreink szigorúan utasítva vannak, hogy a biztonságod érdekében az ajtókat kizárólag csak a megállókban nyithatják ki!"

15:52 A helyzet változatlan. Valami gyanús külsejű, elborult tekintetű alak óvatosan lopakszik az ajtó vésznyitó foganytyúja felé...

15:53 SZABAD VAGYOK! Végre szabad! A felelősségrevonás elől (is) rohanok az autók közt a karácsonyi napsütésben!

1500m férfi síkfutás világcsúcsa valahol 3,5perc környékén van. Nekem pontosan a duplája állt a rendekezésemre. Meg vagy 30kg hendikep, hiába no 4 nap koplalás szinte csak pszichikai megpróbáltatás. Csak nem veszik már olyan szigorúan azt a 16:00 órás zárást?! Már ha eljutok odáig, defibrillátor vajon van a fogászaton? ;)

15:59 Zilált külsejű erőteljesen lihegő pácinensre figyenlenek fel a recepciósok Kentish Town egészségügyi közpntjában. A sor hosszú a beteg az egyik padra zuhan. Az egyik recepciós rögtön a segítségére siet: "Jól van uram? Sajnálom de kardiológiai ügyelet nincs nálunk, azonnal hívok mentőt!" Nagy nehezen sikerült lebeszélni a szándékáról, miután tisztáztam, hogy a fogam fáj és a szívroham pillanatnyilag (már) nem szerepel a terveim közt... Láttam rajta, hogy nem feltétlen hisz nekem, de azért felengedett az elsőn lévő fogászatra.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás london karácsony fogfájás rendelő fogorvos ügyelet non stop fogorvosi

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr692539727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása