HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Békés Karácsonyt!

2010.12.26. 16:20 Lionel North

Szép ajándékom, lett az idén. ;) Soha nem gondoltm volna hogy örülni fogok egy fogorvosnak! ;)

Örömmel fizettem be a Ł16.50 amibe a sürgősségi ellátás került! (Csak az összehasonlítás kedvéért konzultáció egy olcsóbb magánrendelőben Ł35)

Akkor már nem voltam túl vidám mikor a röntgen után felmerült a húzás mint lehetőség... A gondot az okozta, hogy a fogamban lévő fehér tömés néha hajlamos összehúzódni. (A túl nagy tömés felülete köt csak meg az UV lámpás kezelés hatására, a belső rétegek kötése akár hónapokig is eltarthat, ilyenkor következhet be alakváltozás. Esetemben valószínű ezért kezdte el nyomni az ideget...) "B verzió" kiveszi a tömést tesz bele ideigleneset és mikor megyek haza otthon gyökérkezelés. Hát, még mindíg jobb mint a húzás...

Egyébként a neten kotorva egész meglepődlem mennyi Budapesti rendelő hirdeti itt a szolgáltatásait! Nagyon komoly a hazánkba irányuló fogászati turizmus. Az Osztrákok-Németek-Svájciakról eddig is tudtam, na de hogy a Brittek is?

Karácsony este sms-t kaptam a háziúrtól: "arra gondoltak megosztják velem a karácsonyi vacsorájukat 17:30kor" Hálákodva fogadtam el a "meghívást"! Kicsit szégyenkeztem, ugyan, hogy csak egy doboz bon-bon van nálam, de hát nem számítottam meghívásra senkitől, pláne nem tőlük.

Meglepődtem mikor tíz percel fél hat előtt, kiöltözve, megborotvákozva, indulásra készen ücsörögtem a szobámban és egyszercsak kopogtak az ajtón. A háziúr volt az és még nagyobb meglepetésemre egy hatalmas tálcán átnyújtotta a karácsonyi vacsorám. Uhhh most akkor a "megosztjuk veled" nem azt jeleni, hogy "meghívunk"? Ezekszerint... Van egy olyan érzésem, hogy fognak itt még meglepetések érni!

Hálás voltam és hát azért egy kicsit csalódott is, az sms után mégicsak azt hittem, hogy nem egyedül fogom tölteni a karácsony estét. :-S A vacsora mindenesetre finom volt és rengeteg! :)

Hamar félre tudom tenni a magány felett érzett csalódottságom, ha arra gondolok, hogy 28-án viszont Királynői látogatásban lesz részem!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha valaki ilyesmire gondolt azt persze ki kell ábrándítsam! ;)

Egy jóval szerényebb nemzetközi ismertségű, de számomra annál fontosabb Királyné érkezik hozzám: Mrs. Lionel North :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: london karácsony fogfájás rendelő fogorvos ügyelet non stop fogorvosi

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr52540122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása