HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

"busy" a varázsszó

2011.02.01. 09:27 Lionel North

Ha elfoglalt vagy fontos vagy. Kettőkor végeztél a munkáddal, de inkább pasziánszozol benn este nyolcig, hogy lássák mennyit vagy benn és milyen elfoglalt vagy! Fura egy mentalitás... De a helyieknek bejön, mindegy mit is csinálsz a lényeg, hogy "busy" legyél! Na nálam erről szó sincs, kezdek reggel nyolckor és dolgozom este 8-ig 9-ig (éjfélig vagy hajnali kettőig) Aztán persze 'accidentally' elvállaltam a hétvégi ügyeletet is. Kicsit lefáradok ilyenkor és hát ugye ez sajnos a blogfrissítés rovására megy. No meg aztán könyvelni is kell mert azt ugye már eddig is javasolták a srácok, hogy nem árt utánna nézni mit számolnak el neked. Megkaptam az első csekkem a Csys-től alleluja! Rögtön kiszúrtam, hogy kevesebb van rajta egy £14 fuvarral. Gondoltam én is beállok azok sorába akik bőszen hirdetik, hogy résen kell lenni mert a cég ilyen apró kicsinyes költségcsökkentő megoldásokat alkalmaz. Aztán alaposabban átnézve a listát találtam egy fuvart, ahol £12 eltérés volt az én javamra. Ezek után úgy tűnik szimplán csak trehányak az elszámolással. Az átlag nagyjából megvan, aki reklamál annak jóváírják aki meg nem, hát az úgy járt... Én mindenesetre reklamáltam, elém tettek egy erre rendszeresített űrlapot (jéé ilyen is van?) reklamáltam rajta, de valahogy csak egy tételt tüntettem fel?! Kíváncsi vagyok rá átnézik-e az egészet? Még úgy is £2 lógnak, de próba cseresznye...

2 hónapja vagyok futár, lassan a belvárosban is kezd összeállni a kép. Még mindig simán el tudok tévedni ha nem figyelek egy kicsit, de szerencsére már 2-3 utcán belül mindenhol ismerős vidékre jutok. A balra-tarts már a 3.-4. nap rutinból ment de még így 2 hónap után is el tudok bizonytalanodni egy bizonyos szituációban. Mit gondoltok melyik az?  Persze hogy amikor forgalommal szemben halad a szembejövő! Ilyenkor még mindig az az első reakcióm, hogy én nem vagyok jó helyen és nem az  ellenfelet gyanúsítom. Egyébként is hihetetlenek itt a kedves közlekedő-társak. Egy hölgy nekimegy a téglafalnak, az 20m hosszan leomlik. Visszatolat, majd odajön hozzám és megkérdezi, hogy láttam-e mi történt? Majd elmagyarázza, hogy hallott valami zajt, de nem tudja mit csinált... ÖÖÖÖÖÖÖÖ ez most komoly?! Az volt :( De láttam ár autót a tetején és láttam a kirakatban parkolni is. Mindezeket fényes nappal, száraz úton, semmilyen extrém körülmény nem kell hozzá nekik. :(

Mondjuk, az se semmi mikor a 3sávos út 2-re szűkül. Előfordul az ilyesmi még a legjobb helyeken is na, de melyik sáv szűnik meg néhol? A külső vagy a belső, ahogy nálunk vagy bármilyen „normális helyen” gondolnánk? Ebből már kitalálhattátok, naná, hogy a középső!

Még egy "furcsaság" találtam 24 órás Tescot-t. Igencsak örvendeztem, mert új munkarendem nem mindig engedi, hogy nyitvatartási időben jussak el a környéken lévőbe! Vasárnap odamentem este 7-kor kipróbálni, hát zárva! 24órás nyitva-tartás angol értelmezés szerint = hétfő-szombat 7-24-ig, vasárnap 9-17-ig! Ehhh... Mikor fogom én az ilyeneket megszokni?

5 komment

Címkék: közlekedés london bevásárlás motorosfutár

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr272630155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiisb 2011.02.01. 22:05:07

Fura egy népek ezek az ángélusok, mindig is aszontam!

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2011.02.02. 14:08:14

A legtöbb Tesco, Sainsbury's igy működik, idővel már fenn se fogsz az ilyen "apróságokon" akadni. :-))

Lionel North 2011.02.09. 19:54:22

@ChristineK: Hát nem az a gond, hogy meddig van nyitva, (habár mostani életvitlem mellett lassan az is gond lesz) hanem az hogy miért írják ki, hogy 24/7 mikor köze nincs hozzá???

Lionel North 2011.02.09. 19:57:41

@kiisb: Hö-hö lámpától-lámpáig nincs egyenes útszakasz errefelé, nem hogy egy egész videóra való...
Öcccázas kéthengeres Hondán ülök, nem csak a hangja kisfityó feeling. Tartok tőle, hogy egy rakomány héliumos lufival együtt is körülményes lenne egykerekezni szerény 3 mázsánkal. ;)
süti beállítások módosítása