Reggel felkeltem, sütött a nap, végre igazán jó idő volt. Kiszimatoltam az ablakon és a tavasz illatát éreztem. Előző este szóltak, hogy szerveztek nekem reggelre fuvart, 9-kor Victorián kell hogy legyek. (Asszonyak egy szót se róla! ;)) Ilyenkor ébredés után értesítenem kell a központot, hogy nem aludtam el, erre küldik a konkrét részleteket. Ma az első postcode PO32. Hm... East Coves lövésem sincs, de postcode alapján POrtsmouth környéke, reggel éhgyomorra egy 75 mérföldes kanyar, nem éppen megvetendő túra. Térkép csekkolás után Isle of Wight-nak bizonyult a cím, itt ma még hajózás is lesz, Wow!
Ahogy haladtam Victoria felé jöttek a további melók: KT22 Leatherhead majd Gu27 Haslemere. Így ha akarnék se mehetnék már az M3 autópályán, na de ki akar ilyen időben az unalmas autópályán robogni?! Egész simán ment minden, mígnem a GU27 csomag kibobása után meg nem kérdeztem a központot, hogy akkor mehetek-e Portsmouth-ba? (onnét komp majd a szigeten keresztül East Cowes na nehogy má' pont a szigeten ne garázdálkodjak?!) Jóváhagyták az utvonaltervem el is indultam, de 10percen belül csörgött a telefonom: Felejtsem el Portsmouth-t! Irány Southampton, ott az expressz katamarán 15-perc alatt átvisz egyenesen Cowes-be, ne szüttyögjek egy órát a kompal. (De főnök én szeretek ám hajózni, de nagyon és a motort is vinném a szigetre...) No persze, ez nem hangzott el, csak helyeseltem. Megérkezve Southamptonba kiderült egy apró pici turpisság a katamarán West Covesbe megy. Nem nagy a különbség alig 100m, de! Ez a 100m egy fjord szerű öböl ami East Cowes-t elválasztja a nyugati testvérétől. Ezen a héten a két Cowest összekötő komp nem üzemel karbantartás miatt a kikötőben található tájékoztató szerint. Ha nállam lenne a motor nem egy nagy kaland megkerülni az öblöt, de gyalog sokallom azt az oda-vissza 20mérföldes túrát... Hívom a központot, csak a kompal tudok menni, sajnos :) ! Ha már komp akkor ne menjek gyalog, vigyem a mocit is érkezik a válasz. Két óra fizetett hajózás a tengeren, motorozás a Wight szigeten. Képem mint a tejfölt habzsoló macskáé...
Még mielőtt partot érnék a szigetről visszafelé, csörög a telefonom. Lenne egy meló a szomszédban (SO45) oda is adnák kapásból, csak hát nem motort rendeltek hanem autót (small van) de a méretei alapján épp befér a dobozomba, ha nem túl nehéz (sajnos a súlyát nem tudják) elvihetném. Szóval ha érdekel megpróbálhatom, de ha nem sikerül ne fújjak rájuk, hogy miért küldenek motort egy "small van" melóra... Ha nem sikerül +30mérföld fölöslegesen, de ha sikerül az 50% kihasználtságom egyből 100%lesz visszafuvarral. Kockázat nélkül nincs haszon, rámegyek! Sajnálkozásuk fejezik ki a fiúk, de nem fog londonig vinni, csak TW16 Sunbury a cél. Borzasztó! Arra számítottam, hogy 80mérföldes üres visszaút lesz ehelyett "csak" 15 lesz üres, tényleg borzasztó! Még meg se szárad a tinta a Sudbury aláíráson mikor kapom a TW8 Brentford csomagot E14 a Canary Wharf-ra megy. Menet közben épp útbaesik a city ahol egy SS9 Eastwood vár. Hát nem lesz túl kellemes 45mérföld üresen hazáig Eastwood-ból de legalább időben otthon leszek, ha ügyes vagyok és végre el tudok menni bevásárolni gondoltam, nosza hajrá!
- 523 üresen SS9.
- Szép munka 523, Jó éjszakát!
- Jó éjt Bill!
- 523 várj!
- 523?
- Van itt egy egy SS1 pont hazavinne.
- Igeeeeen?
- Hát szóval, várni kéne rá másfél órát. Szóval nem erőszak még tudok mást küldeni...
- (Hümm az A127 Southend-i körforgalmánál van egy nagy Tesco ha jól emlékszem, nem kell nekem feltétlen Ealing-ben vásárolnom) Dehogy küldesz te mást! Ide vele!
Fizetett visszaút elég idő vásárlásra, mi kellhet még mára? :) Laza 340 mérföld. (semmi komoly, nem távolság, csak egy Budapest-Bécs-Budapest túra és egy kis Bp-Velencei tó még ráadásnak) ;)