HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

epilógus.co.uk & prológus.hu (ideiglenes)

2011.05.18. 15:02 Lionel North

A tájékozatlanság már sok ember vesztét okozta, de nekem most szerencsére kapóra jött. Az emeleti közös hűtő egy ideje feltűnő hasonlóságot kezdett mutatni a Bermuda-háromszöggel. Rejtélyes eltűnések színtere lett, pizzák, jégkrémek, szörpök tűntek el belőle nyomtalanul, még csak egy halk SOS jelzést se hallattak… További furcsaság, hogy a lányok diétás joghurtjai és salátái ezalatt érintetlenül figyeltek a saját polcukon! Mikor megemlítettem ezt a „paranormális jelenséget” a házigazdának, azt válaszolta, hogy a megoldás az, hogy tegyek cédulát a kajámra, mely szerint az bizony az enyém. Szerinte egész biztosan tévedésről lehet szó és ez az emlékeztető borzasztó elrettentő erővel fog hatni, hiszen az általam feltételezett ismeretlen bizonyára szenilitásból teszi és még véletlen sem impertinenciából! Nem akartam vitába szállni vele, hogy a fosztogatónak bizonyára eddig is feltűnhetett, hogy olyasmit eszik, amit nem ő vásárolt…

Hétfő délelőtt mindenki elment otthonról, csak én lapítottam rosszkedvűen az ágyamban. A házigazda bentlakásos-iskolában nevelkedő tini-lánya abban a tudatban érkezhetett haza, hogy üres a lakás. „Nincs itthon a macska, cincognak az egerek” jelszóval vigyázatlanul nekirontott a fenti hűtőnek és corpus delicti-vel a kezében távozott. Ha egy kicsit tájékozottabb és tudja, hogy nem azért nem áll a motor a ház előtt, mert dolgozni vagyok vele, akkor talán elővigyázatosabb és én nem kapom vissza teljes kaucióm. Mert persze miután megérkeztek, bemószeroltam a szüleinél, hiszen a pizzám az szent és sérthetetlen, senki nem eheti meg előlem büntetlen! Szegény szülők a lányuk helyett is  annyira kellemetlenül érezték magukat, hogy anyuka azonnal megmelegítette a hétvégi barbecue-ból a lánynak félretett adagot és elém rakta: „szemet-szemért” mondta, kínjában mosolyogva, én mindenesetre értékeltem a gesztust és nevetve sztornóztam a sérelmet. Majd apukával visszavonultak, míg ettem és mikor ismét megjelentek, elővezették, hogy úgy döntöttek „kompenzáció gyanánt” lemondanak a felmondási időre járó lakbérről. Egy gonddal kevesebb…

A hazaút eseménytelenül telt. Mrs. North kitörő örömmel fogadott.

Ma nekiláttam az itthoni ügyintézésnek. Szereztem egy .hu mobilszámot. Bejelentkeztem munkanélkülinek. Az elmúlt 6 hónapot természetesen nem tudták figyelembe venni a jogosultsági alapom kiszámításánál tehát 26900Ft/hó a járandóságom. Ezt talán nem kommentálnám… Viszont ami fontos, hogy a mai naptól itthon is (ismét) jogosult lettem ingyenes orvosi ellátásra. Ezzel a lendülettel, hétfőre sikerült megbeszélni egy időpontot  az általam is megbízhatónak nyilvánított Deák dokival. Remélem ő végre pontot tesz erre a „műtünk-nem műtünk” mizéria végére!

 

5 komment

Címkék: budapest london

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr682913948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.sebi 2011.05.18. 15:32:24

hát remélem hogy nem kell müteni szürkolok nektek tudod-e már hogy fiü lesz vagy lány ?

TomRed · http://www.deauville.hu 2011.05.24. 18:20:55

Sajnálom, hogy pillanatnyilag ilyen szerencsétlen módon megszakadt a londoni működésed. Jobbulást kívánok neked!

Szurkolok Mrs. Northnak, sok örömöt kívánok a születendő babának és szüleinek!

(Személy szerint kicsit sajnálom a Deauville-t, talán jobban megvédett a balesetnél, mintha más típus lett volna.)

Lionel North 2011.05.25. 10:21:14

@TomRed: Az hogy szerencsétlen-e attól függ honnan nézzük. Ha "eltakarítom" a kiscsajt lehet hogy jogilag ártatlan maradok, de álmodtam eleget így is a rémült arcával ahogy rám néz, hát még akkor... Ebcsont beforr!
Mrs. North teljesen boldog, hogy itthon vagyok vele és ez engem is kárpótol. a törpével meg majd face-to-face megbeszéljük őt mi boldogítja. ;)

Ha elnézem, hogy a lábam belső fele még így egy hónap után is csodálatos kék-zöld színekben pompázik, mert be tudott szorulni kissé a motor alá, mert meggörbült a bukócső. Szerintem tuti nem állok fel ha a CBF nehezedik rá bukócső nélkül...

Mr.sebi 2011.05.25. 12:11:12

@Lionel North: Gratula
akkor lesz Gloriád
:-)
süti beállítások módosítása