HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Jutalomjáték hempergéssel II.

2011.04.12. 23:59 Lionel North

A történet ott szakadt félbe, hogy 5-re Birminghambe (ileteve Sutton Coldfieldbe) értem. Csomagot ledobtam, hívtam a központot, hogyan tovább? Vissza fuvar nem túl gyakori, nem is nagyon számítottam rá, "but never know".

- 523 de jó, hogy hívsz pont rád gondoltunk, lenne itt egy fuvar...

Jajj de kedvesek, gondoltak Lionelre. Hiába, már nem vagyok az a zöldfülű kezdő, aki vagy megmarad vagy nem, ezért nem is nagyon törődnek velük. - Hallgatlak kedves központ, szép tőletek, hogy gondoltatok rámŰ!

- Hát Sheffield-be kéne menni egy fuvarért.

Azon nyomban Stratford-ra asszociáltam és bólintottam.

- Öööö...

Na ez gyanús! Mi az, hogy ööööö?! - Igeeeen? Figyelek...

- Hát szóval SKY meló.

Ó wazzz! - Meccs?

- Az.

- Nem bánom. (Illetve dehogynem! A meccsről készült videofelvétellel kell ilyenkor benyargalni a Sky Tv központjába. Ami alapvetően nem is hangzik rosszul, hiszen a központ alig pár mérföld a házunktól. A gond csupán az, hogy a meccs általában 8-kor kezdődik. Szegény naiv Lionel azt hitte az "érdemei elismeréseként" kap vissza fuvart, holott erről szó sincs, csak arról van szó, hogy nincs még egy ilyen hülye a cégnél aki bevállal egy éjféli hazaérkezést.)

Mindegy legalább a visszaút nem üres és úgyis útba esik gondoltam. Aztán a navigáció eloszlatta a homályt. Dehogy esik útba! +130mérföld motorozást jelent. Ebből nettó 3 óra a visszaút, de azt már nem tudom lehúzni egyben, lesz vagy hajnali 2 mire hazaérek, dupla wazze! (A délelőttel együtt kis híján 700km, szép kis napi tartósteszt a Nagyseggűvel)

POB (Package On Board/csomag a fedélzeten) irány London! Az első 50 mérföld eseménytelenül telt. Az A42 elágazásánál ugyan gondolkodóba estem, ugyanis itt lehetne leborítani Birmingham és az M40 felé, hogy kihagyjam az utált M1 szakaszt. De ez ebben a felállásban egyrészt +30mérföld ami a mai nap már a bánatnak se hiányzik! Másrészt éjfél tájban már a forgalom se olyan erős. Harmadrészt az M1-es az utolsó "szerény" 80mérföldön végig ki van világítva éjjel, nem elhanyagolandó szempont! Nem is győzködtem tovább magam, egyenesen rongyoltam tovább délnek. Hö-hö az autópályák elsőrangú tájékoztató táblákkal vannak felszerelve már sokszor segítettek elkerülni kisebb-nagyobb dugókat. Most bezzeg azután jelent meg először az "M1 a J19 csomópont után lezárva" felirat, miután elpasszoltam az utolsó "nagysebességű" kerülési lehetőséget. Nem javított a hangulatomon. A J19nél egyedül hagytam el a pályát. Enyhe balkanyar aztán körforgalom balra. A váltót visszarámoltam 3.-ig, motorfékkel a sebességem 40Mph-ra csökkent. Kicsit rásegítettem fékkel is, éles lesz a kanyar jelszóval. Vissza kettőbe, majd úgy 30Mph-val bedöntöttem a körforgalomba balra, aztán jött a csodálkozás: Hová tűnt alólam a moci?! Miután szép magyar szólással élve "arccal hárítottam a murvát", megállapítottam, hogy még egyben vagyok. Feltápászkodtam és ahogy a szemem hozzászokott a sötéthez fény derült a hempergés okára. Azt ugye tudjuk, hogy azért veszélyes ha éjszaka a szemünkbe fényszóróznak, mert utána időbe telik míg újra látunk. Hát a kivilágított autópályáról a sötét mellékútra érve se jobb a helyzet... Az útépítő teherautók apró szemű kaviccsal hintették tele az utat, ezt nem vettem észre és ezért sikerült akkorát esni mint az ólajtó. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a Deauvillel voltam. Ugyanis miután elsőnek a térdem földet ért (a protektor tette a dolgát a ruhában) a második a lábtartó volt és a harmadik a fekete bukókeret. Aztán még persze a könyököm is, (szintén protektorral) így hemperegtünk a sötétben kettecskén, míg el nem fogyott a lendület..

A Deauville úgy van tervezve, hogy tanyálás esetén 3 ponton érintse a földet. Abba bele se merek gondolni, hogy a CBF esetében a sorrend: első itt is a térdem, viszont utána a közel két mázsás vas következik a lábamon...




 

 

 

Nagyseggű és gazdája a saját lábán érkezett meg Londonba. Hiába no, motoros esés nélkül olyan mint egy "ártatlan" örömlány. Elméletben lehetséges ugyan, gyakorlatban mégis inkább valószínűtlen. ;)

10 komment

Címkék: motor london autópálya motorosfutár hempergés midlands

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr382835193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiisb 2011.04.18. 15:13:37

Már hiányoltam. Végig toltad az egész telet, amikor még hó is volt szépen, aztán elkezdtél nagypályázni, van már a seggedben pár ezer mérföld, mióta kimentél, így aztán időszerű volt, hogy kipróbáld a protektorokat. Örülök, hogy csak egy sóderes perecelés volt, és nem egy szórakozott bútorszállító a mellékutcából. Oké, cowboy, most egy ideig kisebb lesz a valószínűsége egy újabb "légyottnak" a macáddal.

Robis 2011.04.18. 20:16:39

Szép kis túrákat nyomsz. Nem kell segítség, kikarikázok a Kawámmal melléd. Vigyázz magadra.

Robis 2011.04.18. 20:17:19

Ja bocsi, ez kérdés volt.

Mr.sebi 2011.04.21. 20:27:57

még nincs felszerelve a légzsák?

TomRed · http://www.deauville.hu 2011.04.24. 15:16:14

Kívánom, hogy jó sokáig nem szemléld ilyen közelről az aszfaltot!
Ilyenkor az is gond, hogy az ember képtelen hamarjában eléggé lelassítani, mivel az agya hozzászokott a magasabb sebességhez. Így a 30 Mph is szinte állónak tűnik, pedig éppen nem az.

Meg persze már türelmetlen mindenki egy ilyen helyzetben(jogosan), így jobban siet, mint kellene. Tavaly én is akkor estem el, amikor időre siettem egy megbeszélésre...

Lionel North 2011.04.25. 22:28:57

@Robis: támogatsz oldalról, hogy le ne forduljak a nyeregből? :) a legutobbi kis 900km szépségen szükség lett volna rá...

Lionel North 2011.04.25. 22:33:32

@TomRed: No és persze a hajnali 1 órás időpont és az előzőleg letekert 300mérföld se egy talpon maradást segítő tényező :)
Mindegy, ameddig felkelek utána nem tragédia. (azért nem tervezem egy jó darabig ahogy mondod)

Lionel North 2011.04.25. 22:49:17

@Mr.sebi: gondolom viccnek szántad, de íme a komoly válasz:
www.youtube.com/watch?v=mo9Vlt5tGwY

Szériában még nem gyártják. Egyébként meg itt egy régi lökhárító matrica szöveg:
"Nincs szükségem légzsákra, férfiként halok meg!" ;)

Mr.sebi 2011.04.25. 23:43:59

@Lionel North: igen vicnek szántam
amugy en egy piaggio mp3 vagy bmw c1
mocit akarok venni ha kimegyek majd Londonba
még nem döntötem el várrom a vélleményed

Robis 2011.04.26. 20:14:13

@Lionel North: Bizony, melléd gurulok, amikor dőlni akarsz. :-) 900 km az derék. Mondjuk az én gépemen az ülés harcosabb, meg az üléspozíció is. Nekem 640 volt a legtöbb, de akkor már mindent kívántam csak motort nem. Igaz másnap semmi bajom nem volt.
süti beállítások módosítása