HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Nem kell besz@rni! - mondta a papagáj a macska szájában.

2011.05.14. 21:26 Lionel North

Köszönöm szépen a dícséreteket, igyekszem a továbbra is rászolgálni. És persze köszönöm az együttérzéseteket is, de azért azon leszek, hogy ne adjak rá okot a jövőben.
Kicsit adott a lelkemnek az orvos csütörtökön. Revidiálta az álláspontját ami a kezdeti 12 hét gyógyulásom illeti, jelenlegi állásban 18 hét. Mikor meglátta az arcom vigasztalni kezdett, hogy több biztos nem lesz, mert ha továbbra sem olyan tempóban gyógyul mint kéne, akkor marad a műtét. Egyelőre úgy tűnik rossz a vérellátása a környéknek, hogy javítsunk rajta lerövidítik a gipszet, hogy mozgatni tudjam az ujjaim. Így ugyan elmozdulhat a törés, de ha nem kezd el gyógyulni az rosszabb. Szörnyű sejtelmeim támadtak, anno mikor a lábam törtem 6 hónap fekvőgipsz lett a vége. Nehogy már ilyen szerencsétlenül gyógyuljanak a csontjaim. :( Nem lett tőle jobb a kedvem. (Mindegy ha vagdosásra kerül a sor az nem itt lesz, ha hazamentem felkeresem azt a dokit aki anno összelegózta a lábam, benne jobban bízom, mint ebben a műtét-mániás kiscsajban.)
A kedvem nem a legnagyobb baj, most ráadásul ráérek írni, némi gond ott mutatkozik, hogy két kézzel se voltam az a kifejezett villám... Úgy tűnik a kezek száma és a gépelés sebessége nincs egyenes arányosságban, valami exponenciális görbe lehet a háttérben. ;) Internetkávézóból kész anyagi csőd.
Összerámoltam a szobám. Egy nagy bőrönddel és egy kis sporttáskával érkeztem, most így is megyek haza. Csak azt nem értem, hogy mivel töltöttem tele azt a 8db nagy kartondobozt, amit Mr. Olimpia fog holnap elszállítmányozni tőlem a padlására, megőrzésre?! ;)
Kicsit elérzékenyültem, mégiscsak ez volt az Odú fél éven keresztül. Habár ez az érzés mindig tovalibben mikor arra gondolok, hogy a háziúr így utólag kitalálta, hogy 30 nap a felmondási időm. Szerződést persze nem nyomtatott mikor beköltöztem "majd holnap hozza és aláírjuk", volt a válasz mikor firtattam a dolgot, ennek kicsit több mint 180 napja. Eddig csak telefonon fecserésztünk, de holnap végre személyesen is itthon lesz. Remélem jobb belátásra tér, mert ellenkező esetben van néhány ötletem, hogy tudom "lelakni" azt az összeget a hátralévő 2 napban. Csak a háziakat sajnálnám ők nem tettek semmit ellenem. Ehh...

Viszont a párom boldog, hogy a szülésig hátralévő 6 hetet vele töltöm és nem csak az utolsó napokat.


Always look on the bright side of life...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr622904594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása