HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

A rabszolgák éji hívó-dala

2011.07.07. 17:53 Lionel North

Na figyeljetek ide! Rájöttem ám mi a helyzet, nem fogtok ti itt engem átverni ezzel a gyermeteg Papás-Mamás szöveggel. Tudom ám, hogy igazából a szolgálatomra rendelt rabszolgák vagytok! Tessék ennek megfelelően viselkedni, különben balhé lesz! Először is mi az, hogy a nagy sötét idején legalább fél percig kell kiabáljak, hogy tudomást vegyetek rólam?! Hát milyen rabszolga az ilyen?! Arról nem is beszélve hogy milyen arcokat vágtok? Tessék üdén mosolyogva kiszolgálni parancsolótok, ki nem állhatom ahogy álmos képpel ringattok mikor nekem nézelődhetnékem van! Már ha éppen nézelődhetnékem van, de ha épp a cicin akarok aludni, akkor ott akarok lógni és nem a kiságyban, ez már csak érthető nem?! És egyébként is viselkedjetek logikusan! Pelenkázásnál hideg van, ezt nem szenvedhetem az Apa rabszolga nagyon helyénvalóan rájött, hogy ilyenkor meleget kell csinálni és abból a zúgó izéből kellemes álomba-ringtó meleg levegő jön. De ha alszom akkor mi a bánatnak kell fölverni megint, hogy valami nedves vacakba mártogassatok? És hol marad utána a meleg levegős fuvallatom, hát hiába kiabálok én nektek?! Kapjátok össze magatokat! - Nézd milyen akaratos arcot vág a kis pocok! Vajon mire gondolhat közben? - kérdi tőlem Auróra.

Hát igen sürgősen változtatnunk kellet a nevelési módszereinken, mert a kis vakarcs rájött, hogy keményen vissza tud ám élni a helyzetével. Jó-jó én is hibás vagyok, de hát amikor olyan keservesen sírt pelenkázásnál, kísérleteztem enyhíteni a zajt. A véletlenül kezembe kerülő hajszárító adta az ötletet és fényesen bevált. A kb. 1,5méterről a törpére irányított langyos légsugár bámulatos gyorsan elhallgattatta a balhét. Olyannyira, hogy a macerálás ellenére képes volt elaludni. Ez jól jött addig míg pelenkáztunk és a fürdés okozta sokkot is sikerült csökkenteni vele. De persze rögtön vissza is ütött, mert aztán az etetés következett, amihez jó lett volna ha ébren van, de persze ő állandóan belealudt.

Lassan persze mi is okosodunk (hála a védőnőnek) és már meg tudjuk különböztetni melyik az a sírás amelyik intézkedést kíván és melyik az amit csak balhéból prezentál ő Ladysége. Ez utóbbinál ha figyelmen kívül hagyjuk, (Nehéz ügy 5 percnyi gyereksírás órásnak tűnik.) megunja és visszaalszik, míg ha felvesszük akkor valóban buktunk 1-1.5 órát a pihenőidőnkből...  Nem mondom fejlődünk, a nap bármelyik szakában bárhol-bármikor tudunk aludni.

Te vagy az anyukám?

Glória is fejlődik, már lazán tartja a fejét, de a fürdetést azt továbbra sem csípi.

Gyanakodva ráncolni kezdi a homlokát, Lehet, hogy megint a vizezéssel jönnek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd rájön, hogy úgy tűnik nem tanulunk, pedig ő a legutóbb is értésünkre adta, hogy ezt a programot nem csípi!

 

 

 

 

 

 

 

Segítség! Valaki mentsen meg! Ezek itt csecsemőt kínoznak!

5 komment

Címkék: játék north glória papás mamás palimadaras

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr753042182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.sebi 2011.07.07. 23:35:03

nagyon király majd belejöttök :-)
az biztos hogy éz a pár honapotok nem a alvásrol szól

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2011.07.08. 06:06:00

Bíztassalak? Lessz ez még így se! :-)) Igaz más időkben és más okokból. :-))

Lionel North 2011.07.08. 11:48:30

@ChristineK: Hümm.. Most vagy a fogzásra gondolsz vagy arra, hogy az apjából indulunk ki és a rendőrségi fogdából kell hazahozni? ;)

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2011.07.08. 13:32:52

A fogzásra, a hasfájásra, a hiszti és dackorszakra meg a többi nyalánkságra amig csak fel nem nő. :-)) Az enyém most lesz 14 de még nincs vége. :-)))
süti beállítások módosítása