HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Antisocial behaviour

2011.08.09. 23:19 Lionel North

A tizennyolc éven aluliak és a széplelkek nézzék meg mára az alábbi videót és ne lapozzanak tovább szépen kérem őket.

Azt hiszem eddig szigorúan tartottam magam ahhoz, hogy nem foglalkozom azzal amihez semmi közöm. A híreket gondolom ti is halljátok, nem kell belemennem. Semmi közöm, ahhoz, hogy a rendőrök lelőnek egy fickót. Aki 4 gyerekes családapa. Hát ez szomorú (főleg a csaláld megmaradt részéről). De kérdem én, az jobban hangzik a hírekben, hogy ez a mi kis ma született báránykánk egy (esetleg szintén családapa) rendőrt lő le? Azzal nincs semmi baj? Mondjuk akkor valószínű a „közösség” nem vonult volna a rendőrség elé érdeklődni, hogy mi is történt a mi kis bodzaszedő testvíkénkkel? Tisztázatlan körülmények közt? Kérdem én mit kell ezen tisztázni? Fegyvere volt, nem volt se rendőr, se katona, de még csak biztonsági őr sem, (tudtommal) akkor mi a bránert keresett nála? Ha már (erősen vélhetően illegálisan) nála volt mi a meglepő a történtekben? Lehet morális alapon simogatni a kis buksiját, hogy illegális fegyvertartásért a halálbüntetés egy demokráciában kissé durva, de bassza meg: quae gladium, gladio peribunt (a kard, kard által vész el) legyen vele tisztában, hogy benne van a pakliban amikor ezt az utat választja, a „közösség" pedig kapjon a fejéhez és vegyen vissza az arcából! „Volt néhány balhéja, de soha nem ártott senkinek…” – nyilatkozta róla egy barátja. Vegyük már elő az értelmező szótárat és nézzük már meg a balhé fogalmát. Az ilyesmit nem a másik egészsége vagy vagyona ellen követik el? Azzal nem árt senkinek? Kétszáz ember vonul az utcára számon kérni a rendőrökön ezt a patyolat tiszta szentet? Na meg aztán milyen közösség? A szűk család képviseltette magát 200 fővel? Vagy a fegyveres (kiskorú) narkónepperek közössége? Békés tüntetésre érkeztek kövekkel és baseball ütőkkel? Mi történt volna, ha agresszív tüntetésre készülnek? Hozzák az autentikus afrikai népi konfliktuskezelő segédeszközöket? Lándzsát, mérgezett nyilat, kalasnyikovot?   Nem szokásom életvezetési tanácsokat osztogatni , de az anyja valagát húzza a genitáliájára koton gyanánt az ilyen, mielőtt szaporodni próbálna!

Nem vagyok éppen állam és rendőrpárti, azt hiszem nem kell bizonygatnom a szabadságszeretetem, de már ez esetben nem nagyon tudok nem a rend és a rendőrség oldalán állni, mer ugye mindenki addig valósítsa meg önnön szabadságát míg ezt nem mások kárára teszi- Voltam mén már magam alatt de érdekes mód nem az jutott eszembe, hogy hoppá akkor most az utcán kéne gyújtogatni meg fosztogatni! És amilyen elkeseredettek szegények nem az élelmiszer boltot, meg a használt bútorost fosztogatják, hanem a műszaki üzleteket, meg a márkás ruhákat, cipőket árulókat. Mondjuk, azért, hogy az ilyen jellegűek se lélegezhessenek fel ezeket simán  felgyújtják. Sőt tovább is mennek, nem elégszenek meg az őrizetlen boltok kirámolásával, hanem kilátástalanságukban a járókelők ingóságaira is kimondják az „einstand”-ot.  A Tv-ben mutattak egy döbbenetes képsort , amiben a földön fekvő, vérző delikvenst felsegítik, de a humanizmus csupán pillanatnyi illúzió. Gyorsan kiderül, hogy csupán kényelmi szempontok vezérlik az alkalmi segítőket, csupán annyi az indok, hogy egy álló emberhez nem kell lehajolni, hogy ki lehessen fosztani. Nem valami fényes a heti 120 fontból élni, de én is azt teszem, csak én ezért egyrészt megdolgozom és nem segélyként kapom. Másrészt ebből még szobát is bérlek és nincs önkormányzati lakásom. És pláne nem nyilatkozom, a tévének (a közösség nevében) hogy mindez azért van, mert boldogtalanok itt az emberek! Szintén bevándorló vagyok, de erre csak azt tudom mondani: kérte valaki, hogy itt legyenek boldogtalanok? Szerintem erre Afrika is frankón megfelelt volna, pénz nélkül éhínségben és betegségektől sújtva, még az erkölcsi alapjuk is meglenne rá… Na persze minden jócselekedet elnyeri méltó büntetését legalábbis a befogadó ország részéről. Hisz befogadták őket, kaptak lakást pénzt és nesze érdemes volt.  De attól tartok fordítva nem így lesz. Azt a kutyát aki beleharap az őt etető kézbe elaltatják, de minimum pofánverik, de ebben a fenenagy demokráciában ugye a Sárközit is megköpködték mikor kirakta az illegális romanoidokat, hát még itt ahol a derék állampolgárok kezelik rugalmasan a törvényeket.

A franc essen beléjük miattuk éhezem! Minden bolt be van zárva a környéken itt Lewisham-ben! Bezzeg a nyugati vég ahol laktam békés és nyugodt hely (egyelőre?) Az összesre jöjjön rá a hígfosás!

4 komment

Címkék: london riots

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr563138719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariann49 2011.08.10. 10:56:35

Minden szavaddal egyetertek!
En tobb, mint 4 evet eltem Londonban, mindig biztonsagos varosnak hittem, annak ellenere, hogy mindig voltak bandagyilkossagok, es egy kis ez-az a fekak hazatajan.
De ugy gondoltam, en naiv, hogy ez meg is marad az o koreikben.
Kisfiam Camdenben van, de nem akar eljonni hozzam videkre, azt mondja, ott nem para a helyzet.
De en meg fosok.

Robis 2011.08.10. 20:09:09

Vigyázz magadra apám, mert az a csőcselék mindenre képes. Sötétedés után gyorsan haza és kerüld a "sötét" helyeket.

Mr.sebi 2011.08.10. 20:48:48

hát ne éhhez, van
van-nod elmész nappal és bespájszolsz :-)
süti beállítások módosítása