Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Motorosfutár Londonban

2010.12.04. 23:29 Lionel North

Nem panaszképp, de meg kell állapítsam, hogy nem ez nem az a munka amit várandós anyáknak és leszázalékolt nyugdíjasoknak tudok ajánlani. ;)

Az első két nap a ruha szigetelésének finomítgatásával telt el. Mert ugye hiába nem fújja át a szél, azért még kívülről hűti, de piszkosul . A 3. nap délelőttjén lett tökéletes a dolog. Ehez rá kellett jönnöm, hogy a dupla "long john" (jager gatyó) bizony nem az igazi, de ha egy jager egy mackó van rajtam egyből más a világ. Sízokni? Inkább sima, de duplán. Az egyik pulóverem feláldoztam, derékmelegítőként szolgál. Végül az Elephant&Castle piacán vett bankrablósapka ööö sísapka tete fel az i-re a pontot. Most már csak azzal szenvedek, hogy minden piros lámpánál fel kell emeljem a bukóm plexijét, különben kb3-4 mp-re van szüksége a bepárásodáshoz! Ehhh...

A hóért most valahogy nem lelkesedem. Tegnap nem esett, derült volt az ég éjjel, meg is lett az eredménye. Paci reggel úgy döntött nem indul el. Az akksi helyén az ABSvezérlője figyel. A japánok ezért hely hiányában cselesen egy karóra elem nagyságu akku-t pakoltak a járgányba, világítás kapcsolót viszont nem! Mi következik ebből? Van 3-4 indítási kíséleted, reggel ha ügyes vagy, ha nem akkor max egy. Miután az első 3 nem hozott eredményt megpróbáltam betolni. Leejt az utca, csak sikerül. Hát nem jött össze rólam viszont a megfelelően öltözetnek köszönhetően szakadt a víz. Telefon a központba: Semmi vész Dave jön, csak most épp helyszínem van... (Na, ma nem én vagyok az egyetlen?)

A helyzet az, hogy lelkesen próbálkoztam tehát majd egy Km-re vagyok a háztól. Most toljam vissza emelkedőn felfelé a két mázsás vasat? Mire hazaérek és levetkőzöm öltözhetek fel újra és ez azért egy 30 perces szeánsz. Megvárom az utcán gondoltam naívan. Fél óra után nyílt a ház ajtaja ami előtt álltam és megkérdezték nem akarok-e egy teát míg a segítségre várok, mer ugye lerobbantam? Hoppá milyen kis figyelmes! Elfogadtam, Pavel behívott. 15 éve él itt lengyel fényképész. Kisütött a nap, érezhetően melegedett az idő. Ennek ellenére mikor Dave 11-kor megérkezett még mindíg -6°C mutatott a hőmérője. Paci beindult, Dave vígasztalt: kapok majd én is hómobilba való akkut, (tavaly már bevált) csak rá kell beszélje a főnököt mert piszkos drága. Bízom az érvelési képességeiben! :)

Teát nem most kaptam előszőr teljesen váratlanul. Csütörtökön egy belvárosi építkezés mellett vártam a következő címre mikor építőmunkások mentek el mellettem. Visszafelé jövet kivettek egy teát a szatyrukból, "jutott neked is" felkiáltással! Nem tudom, mivel érdemeltem ki, de nagyon hálás voltam érte egy darabig...

Miért csak egy darabig? Mert nemsokára rádöbbentem, hogy hiba volt elfogadni. Szóval van rajtad egy derékmelegítő, arra alulról az alsógatya, felülről egy trikó van ráhúzva, jön rá a "jager" abba a póló van begyűrve, a hosszú-ujjú póló az összehúzható derekú mackónadrágon belülre kerül. Erre jön a pulóver és a tetejébe a motoros, ruha. Mennyei érzés mikor megérzed, szólít a természet! Nagyjából expedícíót kell idítanod a slag felkutatására. Már ha sikerül parkolóhelyet találni nyilvános WC-vel rendelkező vendéglátóhely környékén.

Így 4 (vagy inkább 3,5) nap után kezdenek felsejleni dolgok. Csütörtöki döbbenet. A Madame Tussauds múzeum elég jellegzetes a volt planetárium kupolájával az oldalában, amit anno turistaként "kötelező gyakorlat" keretében meg is tekintettem. Kedd-szerdán összesen 9 alkalommal hajtottam el mellette, mégis csak csütörtökön döbbentem rá mi is az az épület! Jó mi? Pedig nem vagyok ám gyene felfogású, de az elő napokban még annyira lefoglalt a helyzet újdonsága, hogy nem igazán maradt felesleges kapacitásom az iylen dolgok felismerésére.

 GYK még ki is van írva szép nagy betűkkel

Tegnap már a GPS utasításait is képes voltam sikerrel feülbírálni. Jó, persze nem nagy cucc látod a térképen, hogy óriási kerülőt csináltat veled, csak hogy 1km-re többett menj autópályán mert szerinte az a jó, erre te levágod az utat. Ez idáig szép is jő is, csak én nem látom a térképet... :) A navinak nincs (még) vízálló tokja, ami még nagyobb baj a motoron sincs szivargyújtó, tehát tölteni se tudom. Töltés nélkül nem bír már csak max 2 órát. (Új akkuval se tudott 3,5 többet:()

Na meg hát, megvolt az első itteni szexuális élményem is. Megb@szta@k a "közerületesek" attól, hogy úgy tűnik az egész utcában szabályosan lehet parkolni, még előfordulhatnak olyan részek (konkrétan 5m) ahol nem. (Frankón semmi logikusnak tűnő nem idokolta a dolgot, hogy miért pont ott nem.) Legközelebb jobban figyelek, csak én tehek róla... Pont szerencsére nincs, Ł120 13 napon belül befizetve Ł60. Még szerencse, hogy az előző posztban annyit írtam rőla, hogy itt bizony oda kell figyelni! :)

Na most már alszom... :)

3 komment

Címkék: motor munka időjárás közlekedés szex london motorosfutár

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr12492992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiisb 2010.12.05. 13:55:08

Láttam az Ebay-en motorosfutár oldalzacsikat. Lehet, hogy a tea ellen véd?

kiisb 2010.12.16. 08:16:08

Vicc voooolt. Angliában elveszíteni a humorérzéket olyan, mint Grönlandon hőgutát kapni.
süti beállítások módosítása