HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Epilógus

2010.11.07. 05:45 Lionel North

Kicsit ideges vagyok, úgy telt el az egész hét, hogy az eddigi életem számoltam fel. Nem hagyok hátra semmi elitézetlent. Felmondás a munkahelyen, adópapírok, ügyintézés a bankban, fogorvos és ehhez hasonlók. Búcsú néhány baráttól és mégkevesebb rokontól.
Egész jól tűrtem a dolgot, mostanáig. Itt a reptéri váróban kicsit a purgatóriumban érzem magam. Feladtam a viszonylag biztonságos, legalábbis megszokott életem és elindulok valami gyökeresen más felé. Azaz indulnék, de most épp csak ücsörgök és várok ugye. Volt már példa rá az életem során, hogy elindultam ki tudja hova/mrennyi időre, de akkor még nem töltöttem be a 20at sem, hajtott a kalandvágy, kételyek nélkül rohantam a végzetembe, úgy éreztem enyém a világ...
Na most erről azért szó sincs. ;) Nem vagyok egy pesszimista alkat, még a nyár végén is reménykedve tekintettem a jövőbe (az itthoni jövőbe). A cégnél ugyan folyamatosan tartott a lejtmenet, de hát hol nem? Amikor a többiek már sírtak én még mindíg vidáman éltem világom, sőt a növedkedésről fantáziáltam (a teljesítmény arányos díjazás szépsége ugye). Ehhez persze kellett egy kis elszántság és némi (na jó elég sok) kockázatválallás, de ez egy másik történet. A lényeg hogy megvolt hozzá a hitem és meg tudtam valósítani még akkor is, ha már senki nem hitt bennem a szakmában. De sikerült. Kérdés mi sikeült vajon? Meghosszabbítani az aggóniát? Ha nem teszem talán sokkal hamarabb kényszerülök a mostani lépésem megtenni? Jobb vagy rosszabb lesz a helyzetem mint előtte? Ha jobb már rég megkellett volna tennem...
Most sem vagyok még rákényszerülve. Halogathattam volna hátha változik a helyzet hozzállással. De két fontos dolog vitt rá, hogy most tegyem meg. Az első, hogy elveszett az itthonba vetett hitem. Ez elég szomorú, de sajnos nem (csak) én tehetek róla. Másrészt ezt az utat még én választottam, nem a kényszer vitt rá és ez is fontos!
Ha egyszer elkezdi tekerni a mókuskereket az agy nincs megállás. Minden erőmel igyekszem fékezni és elfoglalni magam mással ezért IS keztem neki ennek a blognak.
No meg azért mert hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdék. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története.
Hát majd kiderül!

London Calling by the Clash
 

Szólj hozzá!

Címkék: london indulás 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr202445417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása