HTML

London Calling (by me not the Clash)

Hiába kerestem London témájú blogokat a neten nem nagyon találtam olyat, ami aktuális lenne. Vannak persze olyanok amiket még most is frissít a gazdájuk, de ők is évekkel ezelőtt kezdték. Nem sok támpontot találtam a mai viszonyokról, hogy mi a mostanában kezdők története. Hát most kiderül!

Friss topikok

  • Attila J. Balogh: Szia! Küldtem neked egy üzenetet, még a londoni futárkodással kapcsolatban. Ha van időd, kérlek o... (2014.07.27. 11:40) nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
  • Krisztian1985: Na igen, ez nekem is gondot okoz, a barátok, skóciában még nemigen találkoztam magyarral. Lehet ho... (2013.04.16. 16:45) Vacancy
  • legbalach: szia, üzenetet küldtem, ha lesz egy kis időd, kérlek válaszolj tamas.bereznay@gmail.com címre. elő... (2013.02.07. 12:08) frissítések
  • Ervin Bosnyák: Hello irtam a bloggon keresztül, nem tudom megkaptad-e? Légyszi keress meg a bbosi@freemail.hu cim... (2013.01.30. 19:38) Melyiket szeressem?
  • David Kaps: Szia regota szemezek a blogoddal meg a temaval... Egy ideje pizza futar vagyok de gondolom sejted.... (2013.01.28. 13:24) Padawan

Linkblog

Sopaholic leszek férfi létemre? :)

2010.11.10. 21:36 Lionel North

Kicsit elkapkodtam a költözést. Kis szobámban nem volt ágynemű, a kabátommal takaróztam, Kevés sikerrel. :( Aludni se nagyon tudtam, viszont nagyon prüszköltem mikor felébredtem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan szépen süt a nap, hogy nincs kedvem semmihez. :) Ágyneműt azért kéne venni, gyors netes keresés után az Argos mellett döntök. Az Argos egy fura találmány, talán az "offline webshop" kifejezés illene rá a legjobban. A delikvens bemegy a boltba ahol nincs semmi csak egy nagy rakat katalógus. Kiirja a cikkszámokat, a kasszához fárad fizet, majd egy másik pultnál megkapja a szajrét. (természetesen van hagyományos webshop is de a takaró létkérdés) Az árak viszont magyar viszonylatban is érdekesek: téli paplan + 2párna + ágyneműhuzat + lepedő = Ł16 Ez igen!  Ami az illeti vasalóm sincs, az ingeim meg rosszul tűrték a bőröndöt... Argos vaule (nálunk "Tesco gazdaságos") gőzölős, teflon talpú, 1400W vasaló Ł3.95 ért. Hümm, még hajszárító is kéne 1200W Ł3.95 Éjjeli lámpát elfelejtettem venni, sebaj majd visszamegyek, ha meg már ott vagyok elgondolkodtató Ł24.99 ért az a Canon tintasugaras nyomtató, pont jó lenne CV-t írni...

Erre mondják, hogy ez kezd kóros lenni?! :) Tisztára úgy viselkedem mint egy nő! A szállást is a kinézete és nem a praktikuma után választottam (még szerencse, hogy itt az egyik nem zárja ki a másikat) most meg rámtör a vásárlási láz, mikor meg kéne húznom a nadrágszíjat. Ha ez így folytatódik akár benézhetek a két háztömbnyire lévő buzibárba izé szóval a nagyon barátságos férfiak bárjába.

Hát nem voltam ma túl produktív...

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás london árak

A bejegyzés trackback címe:

https://2010london.blog.hu/api/trackback/id/tr892445600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása